| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2005 年 12 月 27 日 星期二  | |
|
卡卡"""
 |
今朝訓到11點幾就起左身lu..唉唷唷..訓唔著呀/~\
跟住刷牙洗面啦..跟住開電腦聽歌仔唷""呵呵@3@
聽左陣到啦..就煮野食lu..邊食邊玩呀..卡..
玩多陣就比左細佬玩..我就走去覺覺豬-3-"
覺到1點幾到啦..契哥打黎..傾左陣到啦..
跟住佢叫我唔好訓-0-"..為有睇電視啦..
睇睇下..就吸下塵..執下間屋咁啦..YOYo""
執完又死去訓..點知...又有電話-3-"'..原來係老公..
跟住傾啦..傾到2點幾..收線..打比ling媽..小見..
傾下聽日去CAMP要帶既野啦..跟住就執野..
執到一半鳳華終於番左黎..卡卡..比我哄左黎天水圍@3@v
跟住6點到..黎到天恆..落去搵佢..跟住去公園"
吹下水..吹到7點幾就去食野..食完野上天台再吹
跟住又到佢去食野啦-3-"'..食完就番家lu..呵..
番到洗白白..又msn..卡卡..又一天了@@
期待聽日去【CAMP】《希望會開開心心》
|
|

刊登時間︰2005-12-27 10:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|