| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 1 月 19 日 星期四  | |
|
第五日test"
 |
今日校巴好遲先至番到去學校@3@"勁無奈唷-0-"
跟住考英文paper2""好難唷=_____="
做完兩篇作文就即刻訓””好累呀...=3="
訓左好耐..差唔多收卷啦..我先起身..>o<"
跟住放小息..睇左陣acc啦"又開考啦-0-"
今次仲死..份野淨係識做小小..all撚lu...
做完係到訓..訓到我想死呀..因為考成2粒鐘"
又悶喎..醒左又訓..訓醒又訓..-_______-
終於放啦..跟住去左兆康到食野...有我,鳳華,小見"
食完野..周周先過黎..跟住係到吹水..
玩到差唔多2點我就走..佢地過市中心...
番到屋企玩電腦..跟住訓左陣覺...
夜晚又係例牌野..跟住同瑋少傾電話黎..
雖然佢on9-___-..但開心左d..^^
|
|

刊登時間︰2006-01-21 11:14 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|