| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 1 月 21 日 星期六  | |
|
開心左d
 |
今日訓到唔知幾點就起左身啦””一起身又諗起””
跟住就煮野食啦””食完野就玩左陣電腦啦””
跟住係到整部DvD機啦”搞左好耐先識-3-
搞完就係到睇《黑社會》麻麻好睇”””
睇完2點幾lu"跟住入房覺覺豬""訓醒差不多4點”
起身整下野咁””又睇下電視””跟住洗白白”
沖完出黎就執台開飯””契哥打黎””問我落唔落去”
因就食飯無落到唷””食完飯就係到玩msn啦”
玩到差唔多10點"契哥過左黎陪我"我就換3落去”
嘻”佢帶左手順比我@3@”多謝唷”””
跟住同佢去左公園到坐啦””跟住講左好多道理
講下佢d人生d野比我聽”我會聽架啦>o<”
坐到11點到”鳳華先過到黎””係到一齊吹水”
多謝唷””開心左好多””多謝佢地陪我””
傾計期間個變態輝打黎嘈住晒- -”
意為煩到我””哈哈”’我電話有得搞架- -vv
無理佢我地3個係到傾啦””傾到12點幾”
契哥走LU∼跟住上佢FD屋企拎埋野先”
我地就上39樓啦"因為同一座@@”
上到去””我同鳳華都唔眼訓””又落番去”
打比契哥睇下佢走左未””走左LU""
咁我地就行左去買野食""跟住去後樓梯"
邊食邊傾"""傾左好多野下""唔....
傾到1點幾就番家LU””搞埋D野就訓”
搞搞下成4點先訓-ˍˍˍ-””
|
|

刊登時間︰2006-01-22 08:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|