| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 2 月 6 日 星期一  | |
|
放假後第一日番學"
 |
唉唷唷””成晚訓唔著””轉黎轉去””
一早就要起身番學@3@””好累∼ˍ∼”
番到去”頂呀”比鄧sir捉頭tim”
噴左黑彩都無用””卡卡”好采我醒”
無記到名””嘻嘻”上番去”好似
有好多功課要做-0-”點算好呢”
之後上堂就做啦”做左一堂到啦”
跟住上堂”test"之後又上堂"
lunch上多3堂就上戲劇啦””
上完戲劇就去市中心買黑彩”
跟住買下野食”小周過左黎””
就一齊傾下計咁唷””卡”
6點幾走人番家lu""嘻
番到家洗白白洗碗""玩下電腦""
11點幾就去訓la"原本訓著左"
點知家姐入黎訓嘈到死"搞到醒左"
搞左好耐先訓得著~____~"
|
|

刊登時間︰2006-02-07 07:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|