| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 2 月 5 日 星期日  | |
|
終於番Hk”
 |
今朝7點幾就要起身lu"小小眼訓到啦@3@"
yeah”終於番hk"啦..好開心呀..哈哈..
之後8點度啦..叫既車終於黎左lu""
都幾準時下唷@3@"嘻..上車啦...拜拜大陸"
上車之後就訓下覺""唔知點解好快就到左"
跟住過關啦.""好采唔係好多人""暢通無阻"
之後搭巴士番天恆""再訓過""番到啦"就飲茶
等左好耐先有位""食完野就番屋企""
即刻on msn”唔見小見同鳳華”
打比佢地””呵呵”同鳳華傾左幾個字”
之後又玩番電腦”做下功課”睇下電視”
跟住去訓覺覺””呀嬸同簡太黎拜年”
無起到身@3@vv之後小見打黎又同佢傾”
傾左半粒鐘””呵”傾完就去洗白白””
到左夜晚就同契哥傾””傾完就訓lu"
|
|

刊登時間︰2006-02-07 07:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|