| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 2 月 7 日 星期二  | |
|
又一日"
 |
唉唷唷""個手提無響到""搞到我成7點先起”
之後就係到諗番唔番好”最後都係決定番∼ˍ∼”
校巴搭唔到走去搭輕鐵”’番到學校無遲到””
好肚餓唷”無食到早餐>︿<”上堂好眼訓””
上晒d堂之後就落去週會”悶到死呀”-ˍ-”
訓著左”訓到條頸好鬼痛”放左之後”
我同小見就陪鳳華去天水圍買鞋”呵呵”
買完就過天恆買埋聽日煮野食d料””卡卡”
之後上天台傾計仔”傾到5點幾”就番家lu"
番到家洗白白"今日就係咁啦@3@”呵呵”
|
|

刊登時間︰2006-02-08 08:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|
|
鳳華* 於 2006-02-09 08:20 PM 發表:
........講起對鞋就激氣.......=____=
你叫我上黎...我即時就上黎啦....你睇下我對你幾好...嘻嘻- -v
|
網主回覆
係ya係Ya””你黎多d仲好呀- -”
唔洗我叫自己上黎仲好呀-0-”
係咪咁講先@@∼呵呵∼
Posted at 2006-02-11 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|