| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 2 月 8 日 星期三  | |
|
累呀-3-"
 |
今日上d堂真係好苦呀-3-"又悶喎>o<”噓/”
上完英文上中文之後就係最悶既數學-3-”
上到我想死呀/∼\”係咁等落堂喎”
之後終於放lunch啦”點知鳳華..
算啦””唔講啦∼e+無事就好了︿︿
之後上煮野食堂”我地呢組第一次比miss鬧"
呵呵..好采最後都成功了..卡卡..努力唷"
放學之後"小見同佢家姐行街"走先啦"
我啦"華啦"肥峰啦"日軍表哥啦"就去寶田"
傾左陣之後小周先黎埋"yoyo""
跟住係到玩啦..頂呀-3-"日軍佢燒我件3喎”
衰人-3-”跟住燒番佢”肥峰打佢”卡”
玩到6點幾就走人lu""呵呵""
番到家又係做例牌野啦"""
卡卡..今日12點幾走去訓lu"
|
|

刊登時間︰2006-02-09 10:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|