| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 2 月 10 日 星期五  | |
|
唔舒服""
 |
朝早起身搞掂晒野之後就番學啦”累累地”
番到學校”好多人無番學呀- -””
成6個人無番呀”上art堂”小見好煩”
比我同呀lINg媽係咁鬧"哈"鬧到無聲出"
之後上acc我就做中文"小見就做數學"
之後小息落去買野食"呵呵..之後又上堂..
上英文"眼訓到爆呀"我同小見一齊訓著左"
佢仲勁過我"訓左好耐先醒-___-"哈哈..
之後lunch食飯lu”食完飯就去整野”
走上走落”卡”又上堂lu"yo我地決定”
唔補數學- -”走佬唷@@vv”
上中文堂”又係小組討論”成組唔知up咩"
之後我地係到吹水"笑死我"笑左1堂- -"
卡卡..放學呀...我同小見即刻走人""
出到去係咁搵小周"噓..見到啦@@"
之後去食m記”食完行去河田站”
因為小見要番工呀>o<”唔捨得唷”
跟住我同小周行去市中心公園”
傾左陣計就過屯門e院探爸爸””
呵呵”我地到先過lIng媽@@”
跟住一齊上去啦””探完係到睇書”
鳳華又好耐先黎”個個探晒”就走人”
我、小周、鳳華、肥峰過兆康吹水”
鋤弟”今日我十分好手風”係咁贏”
玩到7點幾就各自番家啦”跟住我
唔知點解個頭好痛好暈”好辛苦咁番”
番到屋企第一時間洗白白”但點知嘔..
個頭仲暈”沖涼沖左好耐”出黎食飯”
唔多想食”食到勁慢”之後睇電視”
無咁暈但好痛”跟住契哥打黎””
傾左好耐下”傾完我就睇下書”
上左陣網”12點幾又走去訓”
訓個時頭勁痛/∼\”辛苦唷∼
|
|

刊登時間︰2006-02-11 05:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|