| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 2 月 12 日 星期日  | |
|
周周家@w@~
 |
今日10點幾就起左身lu"'跟住刷牙洗面@@"
熨裙仔..卡卡..熨完就煮早餐食..噓...麻煩..
又要煮埋細佬份..煮完先煮番自己...-___-"
跟住係到食啦..呵..食完就睇左陣電視..
跟住開電腦@3@""msn左一陣就換33啦..
因為要去周周家..點知小見同周周都遲左..
等左好耐佢地先黎..好采等個時同契哥傾電話"
解下悶姐@3@""哈哈..之後上佢0屋企啦..
食完野先..睇左陣電視..跟住鋤弟""哈哈"'
贏晒佢地..搞到小見發晒0脾氣= ="
梗係佢輸好多錢唷-0-"..算..唔收佢地錢啦..
打到6點幾..唔打lu"",,落去吹左陣水就走啦,,
番到去食飯..跟住先洗白白..呵呵..
之後玩電腦..今日唔洗洗碗@@""
媽子洗左>o<"...我愛媽媽..嘻嘻..
之後一直玩電腦啦@@"今日就咁"
|
|

刊登時間︰2006-02-12 10:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|