Music Playlist at MixPod.com
琴日去左剪頭髮...剪得太短==搞到我個頭鬼死咁冷==
最近係屋企看神探伽俐略...我果然係鐘意e類型既解迷劇同動畫
學校就快放完假...唔知大家過得點呢..
我就一直都係屋企..溫習..做功課..打機.............極度無聊=
係計..為左會考點到要努力...
最後祝大家..除夕快樂=