Music Playlist at MixPod.com
海悅豪園間新m記就開啦- - 意味住我就快係新鋪返工= =
m記新制服成套都ok-- 係頂帽柒左d==
過埋今日就到2010~ 過去一年..真係失敗...會考3分....夢完了一半~
毅進都完成左一個學期~ 自己對將來的前途都仲15.16緊= =
愛情~ 今年都無咩大變化== 由中二開始就鐘意既女仔~ 至今都鐘意佢==- 計落都有4年幾.
佢仲話我長情.哈- -"
2010年唔知對我有咩變化呢