Music Playlist at MixPod.com
琴晚訓訓下好凍-- 原來係老豆幫我開左冷氣==
今日終於去左剪頭髮== 我諗剪得ok掛..
上數學堂係咁打機-- 下堂睇落要認真上下堂...唔係跟唔番就死....
返到屋企唔想打機..又唔想訓..又唔想睇動畫== 係到上網睇下野==
家教首op7點解仲未有-- 唔係今日出咩==" 上網搵成日都無
聽日要返番中學拎番張會考證書== 麻鬼煩.......
聽晚同FD睇2012...睇預告都已經好期待...一定好正