唉..死得啦...今個星期日就家長日啦...我考得咁BAD..
實比媽媽BEAT死囉-.-"""
怕怕呀SIR SAY 我壞話喔*W*
我的天!唔該唔好考得太差..我會CRAZY的""
我今日借左幾本書書..返HOME慢慢睇...嘻嘻...
-----------------------------------------------------------
我決定左啦!唔諗呢個咩鬼家長日啦><
我好想快D返家睇書,食野(係咪覺得SO bizzare呢--!)P.S我而家係學校打呢個BLOG...
呢排D生活勁DRY..TING&WING叫我走返家囉..BUBU>3<
分類: 未分類 |