暑期就黎黎啦~are u ready??嘻嘻...
暑期大禮送呀~(本公公的私人珍藏^_6)
小學唱歌仔~*v*
真係天妒英才ar!!果次take part in the competition..竟然咁正都冇prize!!!impossible la ..係咪?
呢個就係我既熊熊啦~YOYO..又名傻佬..其實真名係"熊主主"..可愛吧?! 本公公很喜歡
同佢玩pat pat..(有d變態添xd)
(imagine there's no 傻仔...)
唔知點解..見到呢張相..好自然想唱"imagine"..哈哈=D
分類: 未分類 |