好happy呀..呵呵..今日earn到賣reader既$$..正呀!
我正在想緊應該點用佢好呢..哈哈xd
本公公未試過賣書架..叻女呀!
另外,仲要多得ka yee +江恩恩陪本公公,雖然是舉手之勞,但小女子已感激不盡啊!呵~
可惜既就係..今次既成績考得好差呀,由單位變雙位..><
唉.............................................
我沖涼涼,唱imagine lu....