



|
... |
| 2005 年 8 月 23 日 星期二 | ![]() |
今日.... 本旦要北上幾days牙∼!!
今日..早起左身...............汁野牙...!! 跟住又係度整下呢樣....整下果樣.... 搞到成12點幾先出門口牙~!! ="=
先搭火車去羅湖....then再轉車去到惠州.... 今次轉車好快下啵~!! 平時係羅湖去到惠州大約要2個鍾.. 今次先坐左1個鍾...快左成倍牙∼!! then..去到就打的去 大e度.... 又係好快...平時搭果d bus要個半鍾.. 今次都唔洗1個鍾..!! 卡卡//4點就到達目的地∼!! then..見到我個dear表哥....好鍾意佢牙∼!! vkakakaka∼!! 又汁野....汁左都幾耐下..
汁完呢..就食野...好好味牙∼!! 我表哥煮嫁∼!! 佢好叻牙... 成個廚師咁∼!!俾10個叻佢∼!!
食完...表哥就載我同細佬去婆婆度....!! 見到我d表哥..表姐..仲有表弟..姨生仔..!! 係果度發呆...@@” then..就返去大e度啦 我表哥哥煮飯飯..我就去洗白白..!! then又食飯..((牙..我就黎變豬嫁啦∼!!
食完..同表哥去兜風∼!! then就去pub度玩啦∼ 牙..我又飲酒啦......又係青島...!! =”+ 上次我就係飲佢..飲到塊面激紅..估唔到今次都係.. >”<......好樣衰牙∼!! 頂∼!! 我係度食野..佢地就係度玩 "色”...仲要罰人飲酒的,, 玩玩下...我俾表哥迫我返屋企咯..>”<... 好在...2筒佢地都唔俾姐∼!! vkaKA..奸笑牙
後尾到1點幾..都係返去啦∼!! 2筒佢地就繼續留係果度.. 返到去...又俾人的左去食宵夜...不過我都好鬼肚餓..!! 食到好飽..THEN..就返去瞓較啦∼!!
白痴嫁..個個有房都唔願瞓房..情願瞓廳∼!! 哈哈..所以就1齊做左廳長啦∼!! @V@”.. |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 254 | » |
I'M NOT AFRAID !!
- EUNIS***