write member forum login logout

 

>"<..

2005 年 8 月 22 日  星期一 晴天

今日....................

 

朝頭早............俾人嘈醒左咯.......

叫我去飲茶茶喎..!!       ="=...好無奈~!!

去到茶樓....call隻健..!!

佢話佢就出去喎..   哦哦...!!

then佢話tonight同我出喎..哦哦!!

 

飲完........跟我媽媽去行街街&shopping∼!!

buy左33牙...!!好開心∼!!  yeah∼!!

then..又要等我媽試3..佢試3好鬼耐的..

搞到我發蚊“整”.∼!!   2bad∼!!

 

買完33..又去左惠康......買左n咁多野..重死∼!!

之後又去買d 立雜野..!!  又重屎我∼!!

shit∼!!    終於可以返hm..攰屎我阿媽個女牙∼!!

 

call俾阿kathy...諗住約佢出黎行下街..

點知佢話佢係 油麻地果邊...=”=....

 

吃完飯..打俾隻健........佢話佢返緊黎.....!!

喔喔...又要等.....咁我咪去洗下個頭先咯...

點知毫miss左佢個電話....佢就返鬼左去何文田..

頂∼!!  渣渣林過去搵佢.. =0=”

又話唔約人既...  點解阿生同埋猩猩會係度嫁..?!

算..   佢地話去食飯喎....!!   ^^”

隻猩猩好鬼抵死牙..!! 佢激串阿生咯∼!!  笑爆嘴..

 

食完...猩猩走左...咁我地就去公園度坐啦..

坐坐下...cherry打俾阿生..問佢知唔知長安係邊..

=”=....下..鬼知咩..佢係佢係女都唔知..!!

then阿生打返俾長安咯....原來佢地xx!!

 

冇耐....阿生都走埋...!!  =”=

同隻健背對背坐.......好正牙∼個feel...

之後...佢無啦啦問我可唔可以錫錫喎..

=”=.....都未反應得切...

佢就咀埋黎......>”<...搞錯∼!!

覺得俾人強吻咯~!!    >"""<.....唔鍾意~!!

 

牙....之後都係走好了∼!! 

 

返到去..佢叫我唔好講俾人知...

咩牙...家下我好唔見得人咩....!!!

我旦旦唔係冇人追嫁...!!!

我同你都唔係咩啦...做咩仲要錫我喎..!!!

仲要講到好似我唔岩咁∼!!

同埋....你唔鍾意小雞雞...就唔好俾幻想人地啦..

誤人誤己  牙∼!!  u know∼!!

 

我旦旦依家係打從心底裡看不起你牙∼!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 254 | »

暱稱: eunis
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930




 
 ,,                                                              

 I'M   NO AFRAID !!                                                                   

                                   - EUNIS***