



|
>"<.. |
| 2005 年 8 月 22 日 星期一 | ![]() |
今日....................
朝頭早............俾人嘈醒左咯....... 叫我去飲茶茶喎..!! ="=...好無奈~!! 去到茶樓....call隻健..!! 佢話佢就出去喎.. 哦哦...!! then佢話tonight同我出喎..哦哦!!
飲完........跟我媽媽去行街街&shopping∼!! buy左33牙...!!好開心∼!! yeah∼!! then..又要等我媽試3..佢試3好鬼耐的.. 搞到我發蚊“整”.∼!! 2bad∼!!
買完33..又去左惠康......買左n咁多野..重死∼!! 之後又去買d 立雜野..!! 又重屎我∼!! shit∼!! 終於可以返hm..攰屎我阿媽個女牙∼!!
call俾阿kathy...諗住約佢出黎行下街.. 點知佢話佢係 油麻地果邊...=”=....
吃完飯..打俾隻健........佢話佢返緊黎.....!! 喔喔...又要等.....咁我咪去洗下個頭先咯... 點知毫miss左佢個電話....佢就返鬼左去何文田.. 頂∼!! 渣渣林過去搵佢.. =0=” 又話唔約人既... 點解阿生同埋猩猩會係度嫁..?! 算.. 佢地話去食飯喎....!! ^^” 隻猩猩好鬼抵死牙..!! 佢激串阿生咯∼!! 笑爆嘴..
食完...猩猩走左...咁我地就去公園度坐啦.. 坐坐下...cherry打俾阿生..問佢知唔知長安係邊.. =”=....下..鬼知咩..佢係佢係女都唔知..!! then阿生打返俾長安咯....原來佢地xx!!
冇耐....阿生都走埋...!! =”= 同隻健背對背坐.......好正牙∼個feel... 之後...佢無啦啦問我可唔可以錫錫喎.. =”=.....都未反應得切... 佢就咀埋黎......>”<...搞錯∼!! 覺得俾人強吻咯~!! >"""<.....唔鍾意~!!
牙....之後都係走好了∼!!
返到去..佢叫我唔好講俾人知... 咩牙...家下我好唔見得人咩....!!! 我旦旦唔係冇人追嫁...!!! 我同你都唔係咩啦...做咩仲要錫我喎..!!! 仲要講到好似我唔岩咁∼!! 同埋....你唔鍾意小雞雞...就唔好俾幻想人地啦.. 誤人誤己 牙∼!! u know∼!!
我旦旦依家係打從心底裡看不起你牙∼!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 254 | » |
I'M NOT AFRAID !!
- EUNIS***