



|
返工日.. |
| 2005 年 7 月 20 日 星期三 | ![]() |
牙牙牙..............好熱呢/////////////////////// 今日都係返工呢...返左4粒鐘...........好攰牙~!!!
我今朝同媽咪..舅公..細佬.. 1齊去飲茶呢∼!! 好好食牙d野.. 我最愛飲茶的了∼!! 哇卡卡__"
返到去..,,,, 無啦啦有電話搵我哦..冇來電顯示的.. 聽左..佢話“唔該elis牙..我係你地揀科既主任牙.. 你依家得唔得閒牙..不如過1過黎紅磡..有d野同你傾” ...................=”=...!! 笨的..我1聽都知係我老細啦..coz全世界得佢1個咁叫我 同埋佢把聲易認∼!! 我咪同佢傾住先..跟住1路返去鋪頭咯 vkakaka∼ 我係鋪頭門口度見到佢拎住個電電..果然係佢 我咪同佢講“點牙..老細..好好玩牙,,家下..”..嘰// 佢都知自己衰左嫁啦..咁頭dou dou咁認衰咯∼笑爆左我∼!!
哈哈..今日好辛苦牙..不過好開心下∼!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 254 | » |
I'M NOT AFRAID !!
- EUNIS***