今日,
PE堂:
跑中圈(我地2C,2D差唔多冇人跑過,除左到左學校門......... :]
玩欖球.....................超High!
打羽毛球........................勁好玩!
小晴晴個老公[(君)開玩笑.........小晴晴未結婚],
佢掂倒"angel"個冬菇,
好采未到落雪既日子.................... :]
佢將"angel"個冬菇既菌傳比佢憎既人,
但係佢唔憎我,
都傳左細菌比我............ :[
可能係我駁小晴晴咀.....................
*************************************************************
丁丁..........
今日我見唔倒你,
所以比唔倒生日禮物比你,
希望你唔好嬲...........
生日快樂!
p.s:希望你大一歲之後會越大越靚,越黎越多人追.................. :]
|