| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 9 月 27 日 星期日  |
| 27,9,09 |
分類: 未分類 |
今日,
我呀爸無端端送左隻$3xx嘅錶比我,
隻錶係粉紅色既,
我諗係生日禮物,
我唔係晒有禮物收,
講真呀,
我寧願要個$1xx嘅書包仲好,
因為我唔係好需要用錶,
我比較需要一個書包多D.
不過,
我呀媽話我攞倒5次100分(中+英+數嘅測驗,默書),
佢就買個書包比我,
依家我有2次100分,
好快就有喇........
**************************************************************************************
今日,
英文miss(班主任)同數學sir冇番學,
英文miss一早就知道今日番唔倒學,
佢同數學sir調堂,
點知數學sir又冇番,
有兩堂自修,
一堂係miss黃靜x
第二堂係張sir(教IT)
第二堂個張sir冇端端自己講左好多好似通識,又有IT既野,
但係冇人聽佢都照講...............
|
2009 年 9 月 22 日 星期二  |
22,9,09  |
分類: 未分類 |
今日,
數學堂,
呀sir串小慧慧唔識計小數點嘅數
哈哈......超爽........ :]
************************************************
RJ堂
我哋要去2B課室,
但係2B嘅人走晒,
仲鎖埋門(但係我唔識開呢種鎖),
搞到我哋比RJ鬧................. :[
************************************************
依家距離我既生日仲有47日,
雖然有排先到,
但係我已經約左2個同我同一日生日既fd一齊慶祝(食dinner),
本來打算去据扒,
但係冇理由3個細佬去据,
所以可唔可以幫我諗下去邊度慶祝好?(上年去左KFC)
PS:如果想join埋我哋都ok,
11月8日(星期日) |
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
落湯『人』  |
分類: 未分類 |
今日,
我同個fd搭MTR番到將軍澳,
行咗一陣君X灣,
走果陣,
冇端端落雨,
雖然有用把摭,
但係都搞到濕晒.......
*********************************************
朝頭早搭MTR番學,
見倒我個fd搭咗去康城果班車,
想叫佢唔好上地鐵,
但我又怕佢真係要去康城.........
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 18 | »
|
|