| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 11 日 星期四  |
| 2008-12-11 |
分類: 未分類 |
`halo''
我又返来啦''
死啦...好久無打qooza添..
各位真系5好意思啊=)
呢排發生左好多事..
唔知應該開心定唔開心..
真係一言難盡''
今個星期好鬼多野做~~
星期六要跟pAtHs去石=]
星期日又係家長日''
星期一又要返元朗個邊..
仲有zoe..
你地可5可以同我阿ma講aR..
我驚我阿ma 5比啊..
嘻嘻''
今日好悶ar..
得閒call下我la..
隨時歡迎
幾點都ok
886
|
|
|
qr1264 於 2008-12-19 08:23 PM 發表:
cm
嘻嘻
|
網主回覆
我今日打左啦''
嘻嘻''
5好意思ar Posted at 2008-12-16 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HALO cm 2 u +(oOYFOo)做好友吧 係我另一個blog^^
|
網主回覆
好啊..
不如比你個blog我吧''
呵呵'' Posted at 2008-12-16 08:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
canu 於 2008-12-15 01:32 PM 發表:
CMCM
|
網主回覆
你今日5洗返學咩?thz Posted at 2008-12-15 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
♥小芳比你既CM子哇♥ ♥好耐冇留CM子比人啦♥ ♥現架留反一個令令既CM子比你啦♥ ♥記住要比反我牙♥ ♥嘻嘻♥
|
網主回覆
thz''
嘻嘻'' Posted at 2008-12-15 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm~ 我知你叫咩名... 不過我吾識你... 但都好多謝你投我地...
|
網主回覆
嘻嘻''
5紧要啦''
可能慢慢就會識家啦''
因爲我系馬嬲個good fd
haha... Posted at 2008-12-12 10:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
成日hi你係都唔理我. . -___________- 咁好啦~~叫z0e幫你講~~ 期待星期一喔~!
|
網主回覆
55
Posted at 2008-12-15 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|