| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
| 2009-04-13 |
分類: 未分類 |
我来啦...
今個復活節真係超黑仔..
去做頭髮護理''
點知皮肤敏感(O左)
跟住去睇醫生..
醫生叫我剪短D頭髮
點知剪到....柒到爆..
超短
P.S可以去我個人相薄睇下
5知點返學啊..
你地幫我睇下..
系5系超樣阿
比下議見
|
|
|
eva:唔樣衰啵..。幾好梯啊..。系你看唔慣掛?
|
|
|
canu 於 2009-04-14 11:33 PM 發表:
死野..你呢啲叫柒麼= =!!!
|
網主回覆
系啊''我覺得柒到爆lo Posted at 2009-04-15 12:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好wor...你可5可以出远d架? Posted at 2009-04-15 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment=] 班長...知唔知我係邊個呢? 好掛住你牙~
|
網主回覆
當然知啦''
丹丹..我都好掛住你啊 Posted at 2009-04-14 10:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|