|
|
2011 年 4 月 29 日 星期五  |
| happy weeks:D |
分類: friends |
HAPPY WEEKS!!!!
呢幾個星期好開心!!呵呵....
首先近排中意左photographic film....好正!!!
草錢草錢,,買多d相機.....呵呵~~
有幾張我超級中意......多謝叔叔幫我整番做jpg檔:)
 
 
2nd....
同sis一齊真係好開心!!呵呵~~
復活節假期,班會唱k((不是太愉快))
又同熙熙,樂頤,kathy影左好多相.....yeah!
 
唱k.......-o-班男既好煩.
 熙熙:D
  
 
 
C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:
再咁訓同食落去唔係辦法.....
但呢個世界真係太多引誘,
例如....呢個

好彩都有人拉我去跑步....THZ GOD!
 
學校......愈來愈憎趙玉娟,好煩...
成日俾咁多功課,仲話好少,你一個俾既都多過其他科加埋呀!!
要我地做newspaper.....煩煩煩
又就尼考試lu....唔知點算.......
|
2011 年 4 月 4 日 星期一  |
| let it go, just relax |
分類: life |
唉呀...好煩呀,
呢幾日好多野煩呀...
xxx,你可唔可以唔好將事情搞到咁複雜呀,,你有咩野就三口六面講清楚啦,
講真你講果句說話我真係諗起都嬲,但你既然要我原諒你,
你可唔可以大方d講句sorry,等我有個落台階呀.....咁起碼大家仲可以做番同學ar...
國際日,果日先勁辛苦咁整完支國旗,今日竟然話俾我聽個間條係打直....唉~
Rap歌,有冇人可以幫下手呀,,,我同蔚諗得好辛苦呀.......
肯幫手既可唔可以幫手諗1,2句句子??
今日朝早教3e讀果d意大利文,,大家加油呀!!
addio記住讀準d呀!!:p
晏就去搵du preez,,機緣巧合下呀sir係我地中間經過,
竟然聽到呀sir講英文!!!!omg
今朝早呀sir係我側邊勁認真咁讀果d意文,我地以經笑曬,,
佢仲勁誇張咁讀lor -o-
btw,美儀好煩!!!!!!!!!!!!
:)
|
2011 年 3 月 22 日 星期二  |
| lazy snail is always fail |
分類: school life |
今日派左卷啦啦啦啦啦啦啦啦!!!!!!!
死左,,,,,,,,,,,
中文呀中文,
有史以尼考得最差既一次,
本來47.5,,點知係一咁搵,
終於搵到有改錯,攞番1.5分----Oh crap!仲差一分!
Bloody Hell!!!!
Maths岩岩好合格,太好!
不過分數呢d野,唔會太在意,
心情冇咩大跌.....
反而好開心既係,
琴日發現左....
熙熙出牙仔啦!!!!
係下排既門牙,有2隻...
可惜影唔到相...
佢依家坐得好穩..
其實見到佢開始有牙仔果一刻真係好感動,,
我一直當佢視如己出...((好誇張-,-
湊佢的確係好辛苦,
但見到佢終於大個仔,轉身趴係到,'young"起patpat,好努力,好努力咁嘗試去爬
舉起隻手想拎我眼鏡同漢堡包,,
好開心.....
HeiHei,Tete love you!!!

近排發現了Jayesslee,
之後便好快咁愛上了他們:)
love them so much.
|
2010 年 12 月 10 日 星期五  |
| exam?!huh! |
分類: school life |
考試?!死曬lu~~
中文簡直不知所謂,溫尼溫去都唔得.
呀sir講既野...哼~
chem時間太少,,根本就冇時間諗,
好多都亂做...
聽日考maths,,記唔入腦的.,
聽日都唔知點算.
呢幾日心情好差~好差~~
好眼瞓~好眼瞓~ |
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
| Fuxk you Chickenpox! |
分類: 未分類 |
好快就考試/_\
書冇溫過...god!
出水痘,點解!!點解14歲先尼出,仲要係考試之前....
好辛苦,,又痕又痛,訓教又驚整親......
今日番到sch,即刻去左office,,
我只係話我可能出疹,佢就即刻叫我寫只,打俾mama~~爽快.
坐係果間房到成個鐘,,,見識到好多野...d訓導既本色....
成個禮拜唔番得學校,,,8號就考試
下個禮拜都唔知番唔番到....p了
成日大住個口罩,,
發燒發到溫溫登登!
個頭成個din婆咁.
眼袋放得落個兵bum波
就尼din! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|