evangina0017
暱稱: NanaNana
性別: 女
最新文章
art work
Shame
Last last day
>:-\
decisions,decisions
文章分類
全部 (35)
friends (9)
life (13)
loves (1)
music (1)
school life (13)
travel (1)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
c.jai (bboee)
◆`*﹍婷﹏°× (yasally)
小童:) (ChloeWong223)
★smallm0n (mOn_0v0)
VC ゚♥・WiNG。.:*・ (vc_wing)
欣 (s2021327)
gogogoyan (KAREN6820)
♥小蛙 (AOFL)
UYUY (yoko523)
TuNg YeE (hotungyee)
小BeNBeN (Jason080521)
YIUYIU (YYYSSS)
car雯 (lovercarman)
♥` 小月 (iloveyou59)
KAI (karineva)
hsy (Pansyhui0v0)
- ... (kaka_0722)
:D (nw_lam)
[★ソゴ〃羊 (Skarenl_l)
danny (danny1026)
2011 年 4 月 29 日  星期五   晴天


happy weeks:D 分類: friends

HAPPY WEEKS!!!!

呢幾個星期好開心!!呵呵....

首先近排中意左photographic film....好正!!!

草錢草錢,,買多d相機.....呵呵~~

有幾張我超級中意......多謝叔叔幫我整番做jpg檔:)

2nd....

同sis一齊真係好開心!!呵呵~~

復活節假期,班會唱k((不是太愉快))

又同熙熙,樂頤,kathy影左好多相.....yeah!

唱k.......-o-班男既好煩.

熙熙:D

C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:

再咁訓同食落去唔係辦法.....

但呢個世界真係太多引誘,

例如....呢個

好彩都有人拉我去跑步....THZ GOD!

 

學校......愈來愈憎趙玉娟,好煩...

成日俾咁多功課,仲話好少,你一個俾既都多過其他科加埋呀!!

要我地做newspaper.....煩煩煩

又就尼考試lu....唔知點算.......

 

 

 

 

 

2011 年 4 月 4 日  星期一   晴天


let it go, just relax 分類: life

唉呀...好煩呀,

呢幾日好多野煩呀...

xxx,你可唔可以唔好將事情搞到咁複雜呀,,你有咩野就三口六面講清楚啦,

講真你講果句說話我真係諗起都嬲,但你既然要我原諒你,

你可唔可以大方d講句sorry,等我有個落台階呀.....咁起碼大家仲可以做番同學ar...

 

國際日,果日先勁辛苦咁整完支國旗,今日竟然話俾我聽個間條係打直....唉~

Rap歌,有冇人可以幫下手呀,,,我同蔚諗得好辛苦呀.......

肯幫手既可唔可以幫手諗1,2句句子??

 

今日朝早教3e讀果d意大利文,,大家加油呀!!

addio記住讀準d呀!!:p

晏就去搵du preez,,機緣巧合下呀sir係我地中間經過,

竟然聽到呀sir講英文!!!!omg

今朝早呀sir係我側邊勁認真咁讀果d意文,我地以經笑曬,,

佢仲勁誇張咁讀lor -o-

btw,美儀好煩!!!!!!!!!!!!

 

:)

 

 

 

2011 年 3 月 22 日  星期二   晴天


lazy snail is always fail 分類: school life

今日派左卷啦啦啦啦啦啦啦啦!!!!!!!

死左,,,,,,,,,,,

中文呀中文,

有史以尼考得最差既一次,

本來47.5,,點知係一咁搵,

終於搵到有改錯,攞番1.5分----Oh crap!仲差一分!

Bloody Hell!!!!

Maths岩岩好合格,太好!

 

不過分數呢d野,唔會太在意,

心情冇咩大跌.....

反而好開心既係,

琴日發現左....

熙熙出牙仔啦!!!!

係下排既門牙,有2隻...

可惜影唔到相...

佢依家坐得好穩..

其實見到佢開始有牙仔果一刻真係好感動,,

我一直當佢視如己出...((好誇張-,-

湊佢的確係好辛苦,

但見到佢終於大個仔,轉身趴係到,'young"起patpat,好努力,好努力咁嘗試去爬

舉起隻手想拎我眼鏡同漢堡包,,

好開心.....

HeiHei,Tete love you!!!

 

近排發現了Jayesslee,

之後便好快咁愛上了他們:)

love them so much.

 

 

 

 

2010 年 12 月 10 日  星期五   晴天


exam?!huh! 分類: school life

考試?!死曬lu~~

中文簡直不知所謂,溫尼溫去都唔得.

呀sir講既野...哼~

chem時間太少,,根本就冇時間諗,

好多都亂做...

聽日考maths,,記唔入腦的.,

聽日都唔知點算.

 

呢幾日心情好差~好差~~

好眼瞓~好眼瞓~

2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


Fuxk you Chickenpox! 分類: 未分類

好快就考試/_\

書冇溫過...god!

出水痘,點解!!點解14歲先尼出,仲要係考試之前....

好辛苦,,又痕又痛,訓教又驚整親......

 

今日番到sch,即刻去左office,,

我只係話我可能出疹,佢就即刻叫我寫只,打俾mama~~爽快.

坐係果間房到成個鐘,,,見識到好多野...d訓導既本色....

成個禮拜唔番得學校,,,8號就考試

下個禮拜都唔知番唔番到....p了

成日大住個口罩,,

發燒發到溫溫登登!

個頭成個din婆咁.

眼袋放得落個兵bum波

 

 

就尼din!