evangina0017
暱稱: NanaNana
性別: 女
最新文章
art work
Shame
Last last day
>:-\
decisions,decisions
文章分類
全部 (35)
friends (9)
life (13)
loves (1)
music (1)
school life (13)
travel (1)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
- mzτικ² (cindy001611)
牙濼 (auyeungman)
﹡;Ting (omdre09)
`____蔚=] (kathylazy)
♥` 小月 (iloveyou59)
UYUY (yoko523)
KAI (karineva)
"★香 heung ;)" (heung117)
欣 (s2021327)
★smallm0n (mOn_0v0)
Zachary (ZacharyLaw)
TuNg YeE (hotungyee)
Monyee a33a .`☻ (Yannyyan)
┌ ♥ ﹏﹏`小... (yokowong0204)
♥小蛙 (AOFL)
ChoNG:) (lovelove419)
:D (nw_lam)
◆`*﹍婷﹏°× (yasally)
c.jai (bboee)
`♥儀儀<3 (zoE515)
2010 年 5 月 17 日  星期一   晴天


Complicated 分類: life

呵~呢排真係好多野發生,

有悲亦有喜.

2e真係好唔團結 :/

恩欣事件,講真我覺得真係....

事情好複雜,如果係真既話恩真係好可憐,

我真係唔知點算好,

頤又好似真係單純得滯,我又唔想....

 

Saturday

真累....

9點waked,12點靈飲完茶就成班人去荃灣,

行暈曬d金舖,最後係周生生逗留左差不多3個鐘.

媽媽買俾dada果d手鐲同鏈都勁靚,

[I am sooo jealous!!><]

唉~~幾時輪到我ar~~

其中一隻手鐲,我超鐘意架~~><

其中一條鏈,都係我勁中意既~:/

係對腳就尼斷既情況下,去左一個好山卡喇既地方...我都唔知係邊.

好似係係圓玄學院果邊,

果到d斜坡真係勁斜....

呢張睇好似唔係好斜~~-_-

仲未揀到禮服...-3-

 

Sunday.

買左兩對鞋...

番到家後發現.....

 

佢地d差別.....hehe....

heee~~今日買既3件衫上的系列牌

近排開始儲呢個牌子唔同既系列牌

 

愛上了它

2010 年 5 月 7 日  星期五   晴天


Change all of the bad things 分類: life

各位請以後唔好再叫我做豬兜...

我亦都唔會再要依家既英文名....

雖然佢以經跟左我好耐....

最好唔好問我點解......

我只能講係因為某d原因,某d事,某d人.....

將我個英文名改做一d意識唔好既野....

俾d時間我,

我唔會要大家長期叫我全名...

因為我都會定唔順,

俾d時間我,

我會叫我以前個miss幫我改過個英文名....

 

today,

派左UT成績表...

好想撕爛佢,之後DEL落垃圾桶....

琴晚....

終於忍唔到..

食左宵夜.....-_-

自己煮的....

 

2010 年 5 月 1 日  星期六   晴天


JS2 Junior Drama Night 分類: school life

終於都完成la~~呼!!!

同一大班朋友一齊ko,說不出的感覺

由10:50a.m去到9:30pm,很累,但都好開心,好雀躍~~

一番到去集隊果時真係曬死人,烈日當空....

洗唔洗錦.....=,=

 

第一時間Make up + set 頭

洗唔洗錦......=,=

個妝都幾好既,但個頭....

洗唔洗噴到咁行...

左邊舊野更係唔知用咩尼形容,

有d似婚紗入面果個架

等既時間都幾長....

朱小姐更是....一邊睇書一邊玩XX......

全班相,當然唔夠40人,因為有幾個SHYSHY係後面....shyshyshyshyshy....

我發現我有d被騙既feel...

hahahahahaha!!!Toilet crazy group!!!

 

 dinner,ok~~最後班人唔知做咩對住下面叫2e.....=,=

個show 都成功既,係興奮既....

 

 

2010 年 4 月 24 日  星期六   晴天


prayer 分類: life

喉嚨好唔舒服,個頭更是勁痛

呢排真係好累,人像是就泥塌下來

個心又唔知點 空虛不安總係永遠都要跟著我

事情好似一世都做唔完咁

失眠....晚晚就算十一點上床 冇一點都別想睡得著

安眠藥??幫助不大...唔想做成依賴

三日吃了兩次龜苓膏,但這次效果不太大

 

呢排實在太多東西發生

昨日又聽到一些唔係太好的消息

作為朋友的我當然會難過

我又可以做什麼?在呢些事情上我有何用處

能做的 可能就只有禱告和給予不斷的安慰,支持

 

面對一個重色輕友的所謂的好朋友,你地又會點做??

需要我既時候我一定要係到,那我需要你既時候呢??

日日番到去,差不多個個小息都是我獨自在位做功課

見到些唔鍾意既野就當睇唔到,我真的不介意嗎?

開始有點後悔....

 

禱告.....我相信

2010 年 4 月 17 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:17/4既drama-原定放學時間(Xpm) )