對呀妹好失望 ..
完全冇諗過 ..
點解要出賣我??
親生呀妹都 ..
妳講大話如果真係無瑕妳可以解釋o羊?
能和好相處嗎?
如果係中意人就會自己同人講啦 係吾使妳加手腳架蠢!㗎㗎㗎
wonders 生日大快樂
嘉欣係我家姐就好^^