|
ewin6677
|
|
暱稱: ζ×喪wInG♪♀ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區
| |
|
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
| 好pk呀 |
今日我叫左我之前條仔d朋友去伶番去d野(vcd)
佢到我屋企係今話我家姐好令 搞到我家姐係今笑
佢入左我間bedroom係今搞 搞到我想打佢
然後我去佢搭巴士
佢仲話下次你唔好又要我等你
個時我係到話洗5洗我同我家姐講你愛佢呀
佢話5洗然後就走左
|
| 刊登時間:2007-06-01 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
| 近日成日講.............. |
關你鬼事e句野耳經係我唔夠人串 就會講
所以我唔會再講啦
今朝串范颺鯤串到好想打佢 但最後都係打左佢 唔好意思呀 算啦就算我唔打都會有人打佢
無野好打 唔打啦 88
|
| 刊登時間:2007-05-31 06:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 想屌人呀 |
今日我好開心呀
我同簡慧怡283啦
見到電話亭
我地就話有個kai子婆係到企 好on9
去到沙田去左m記買野
然後陪簡慧怡等巴士
佢就不停食我d野
緊住就番屋企 |
| 刊登時間:2007-05-30 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
| 2007-05-28 |
今日我好開心呀
可以係數學勁開心呀
因為迪迪仔講d野好好笑
5講e樣啦
今日有數學比賽
做左幾題就訓左
好好笑呀 |
| 刊登時間:2007-05-28 07:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |