|
ewin6677
|
|
暱稱: ζ×喪wInG♪♀ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區
| |
|
2007 年 8 月 4 日 星期六  |
| 2007-08-04 |
今日我係屋企睇漫畫
果然上一次動漫節和今次一樣
漫畫$10-32蚊就有交易
我買左2本漫畫
|
| 刊登時間:2007-08-04 07:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 唉!! |
我知道我吾係中msn毒
而係木馬病毒
琴日同黃大仙聊電話
知道某人成日話自己好多仔
仲話自己識好多高from添
完來我地果班仲有許多人玩xx
有人話我果班有3個入去2E班
都5知係咪真ga
|
| 刊登時間:2007-07-31 02:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 30 日 星期一  |
| 2007-07-30 |
今日係我第二次吾洗番工ga日止
我真係好開心
其實我番完今次
以後都吾洗留啦
好好好開心
今日約左黃大仙去行街
感覺都5錯
|
| 刊登時間:2007-07-23 06:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 雙眼皮膠水/膠紙 |
好累呀 日日不停今拎書 睇書單 就離死ar
再等多1日 就有人工啦 開心到爆
可以去玩 呵呵!!
琴日都幾開心呀 電話亭同我一齊出街睇戲
雖然唔知佢講咩 不過算啦 5理啦
睇完 就想去kfc食野 但係冇食到 只係玩睇戲送果d野
玩玩下 全部5要 幾好笑呀
番去荃灣去食吉野家 食完就走 去搭車
然後番工 遲左3分鐘 前一班火車搭唔到
老闆係到講講 好煩呀 黑人憎
為有等陣早快d啦 做左3果之後 勁多人速入離
又做死我 睇書單 拎書俾佢地 拎果計數機按按
打番果8折定9折俾佢 係煩呀 婆拿數 煩死
今日做左3個鐘 冇得吹水 悶到死
我今日識左個係fd 佢都幾好人ga
不過成日拎d野出離化妝 佢都ok令呀
e樣5中2呀 |
| 刊登時間:2007-07-13 10:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
| 我整左d好搞笑ga野 |
welcome
同你地講一樣野啦 只要係我e到按滑鼠右邊粒野 你地就死啦
今日簡慧怡打離 問我出5出街 今鬼熱 睇我個樣會出咩
出左去咪=死左 我先5出呀
我部腦越來越好用 自從佢壞左 我咪去搵人整啦
點知黃天不怕有心人 竟然俾個果人整完之後
快左好多 真係多謝佢啦
琴日我送左盒粉俾淑明 你地5好同佢講
我俾左過d其實都係過曬期
有時我真係5明 我個樣似打左粉咩
打粉傷皮膚呀 又要做e樣防曬 果樣護膚 煩到嘔
|
| 刊登時間:2007-07-11 07:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | » |