♥♥ 每次感到寂寞**也在牽掛昨日. ..
愛最美也是殘忍
愛最甜也最苦辣
ewin6677
暱稱: ζ×喪wInG♪♀
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區

最新日誌

每天愛你多一些 對你...
一次相遇是偶然,兩次...
今日超火牙
愛情不是用嘴說說而已...
♥♥可否來停下 拖拖我...


日誌分類

全部 (69)
垃圾箱 (12)
粗口,不識宜 兒童觀看 (13)
溫書 (3)
未分類 (42)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


2007-08-04

今日我係屋企睇漫畫

果然上一次動漫節和今次一樣

漫畫$10-32蚊就有交易

我買左2本漫畫

 

 

刊登時間:2007-08-04 07:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


唉!!

我知道我吾係中msn毒

而係木馬病毒

琴日同黃大仙聊電話

知道某人成日話自己好多仔

仲話自己識好多高from添

完來我地果班仲有許多人玩xx

有人話我果班有3個入去2E班

都5知係咪真ga

 

刊登時間:2007-07-31 02:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


2007-07-30

今日係我第二次吾洗番工ga日止

我真係好開心

其實我番完今次

以後都吾洗留啦

好好好開心

今日約左黃大仙去行街

感覺都5錯

 

 

刊登時間:2007-07-23 06:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


雙眼皮膠水/膠紙

好累呀   日日不停今拎書    睇書單     就離死ar

再等多1日  就有人工啦   開心到爆

可以去玩     呵呵!!

琴日都幾開心呀   電話亭同我一齊出街睇戲

雖然唔知佢講咩   不過算啦   5理啦

睇完  就想去kfc食野   但係冇食到   只係玩睇戲送果d野

玩玩下  全部5要  幾好笑呀 

番去荃灣去食吉野家   食完就走  去搭車

然後番工    遲左3分鐘   前一班火車搭唔到    

老闆係到講講  好煩呀  黑人憎

為有等陣早快d啦    做左3果之後   勁多人速入離

又做死我   睇書單  拎書俾佢地   拎果計數機按按

打番果8折定9折俾佢   係煩呀   婆拿數  煩死

今日做左3個鐘   冇得吹水   悶到死

我今日識左個係fd   佢都幾好人ga

不過成日拎d野出離化妝   佢都ok令呀 

e樣5中2呀 

刊登時間:2007-07-13 10:20 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


我整左d好搞笑ga野

welcome

                                   同你地講一樣野啦          只要係我e到按滑鼠右邊粒野     你地就死啦

今日簡慧怡打離   問我出5出街     今鬼熱   睇我個樣會出咩 

出左去咪=死左        我先5出呀  

我部腦越來越好用  自從佢壞左   我咪去搵人整啦

點知黃天不怕有心人    竟然俾個果人整完之後

快左好多    真係多謝佢啦

琴日我送左盒粉俾淑明     你地5好同佢講

我俾左過d其實都係過曬期  

有時我真係5明     我個樣似打左粉咩

打粉傷皮膚呀   又要做e樣防曬   果樣護膚       煩到嘔

 

刊登時間:2007-07-11 07:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]