4-15*
補打*
前晚3:00幾先訓=]大累了*
第2朝8:00自己醒`找xsaM=)xd
*羅米仔;'}
玩電話x3''
仲有好多野未做=)
*去左学林=]]]
悶死,,亂甘做*V*'
搭小巴落香港仔;'}
去左魚魚の家;}
拎2個[遲來的生日禮物]..xdd
仲有d stephy既野;'>
同魚+Aunt J搭''的士''
去錯地方-3-'
終於去拉;')
去左bbq場=]
牙ma燒左好多野比我..
1:00幾先走=P
2:00幾先搞點
-sleep-
12:00起身`m紀+eatting;)
落炮台山買校服,,
中央→
回家;;
傾電話wif...
P.S多謝aunt j同魚d禮物
下次post返d相
|