小龜日記
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天

給老婆白一封道歉信

給史上最倒霉的女友:

 老婆,對唔住呀!

聽日就比賽,心情好緊張。

因為大耐冇跳遠,加上跳遠出賽名單都未出。

好緊張,所以心情大上大落。

冇你既聲音,好想訓,但不能入睡。

都唔知係太緊張定係太掛住你,還是怕今次你會俾我激走。

總之心情忐忑不安,每次比賽前一晚都有你支持、打氣,我先能安然入睡。

但今晚就餘下自己一人,心很痛、很亂、很冷。

不斷地哭,手拿著「數簿仔」,每看一頁,都會哭過不停。

因為每頁都令到自己好慚愧,點解你要同我一個咁差既男仔一齊,

大少爺脾氣就不在話下,加上火爆、衝動就足以定我死罪,

仲要有自意為是,都唔知可以用咩黎罰自己。

我真係唔識做男朋友,更加唔識做好老公,

自己女朋友咁好,自己就一次又一次咁傷你,

我真係好想你自由,離開我既魔掌,但係我又唔捨得,

老婆,我好愛你,但我又不斷咁傷你,

我好矛盾呀!

我不能保證我不會傷害你,但我保證我會一生一世都張你定為我最愛既人。

老婆,對唔住!我知錯,原諒我可以嗎?

我知你今晚會好夜訓,但唔好咁夜訓。知唔知呀!

聽日如果我有得出賽,我真係要你為我打氣!

唔夠訓令到唔夠精神幫我打氣點算呢?

我知你睇唔到,希望你心裡聽得到!

很想愛護你卻又不斷傷害你!

你有一個咁差既男友,你真係好倒霉。

對不起,傷害了你。

可以原諒我嗎?

可以原諒我一直不斷做傷害你既事嗎?

可以奢望我永遠都在你身邊嗎?

可以奢望你施舍你的愛給我嗎?

可以奢望你做我既老婆嗎?

以上問題在以前的我一定不會問,

現在我怕了,我不是對你沒有信心,

我是對自己沒有信心,因為我大差啦!

史上最差男性                 
鄭浩暉 敬上
2008年4月12日







訪客留言 (返回 fai319 的日誌)


老婆豬~Bu! 於 2008-05-25 12:32 AM 發表:
老公..
你已經有差唔多一個月有多無打日記啦..
好想睇你打既日記,
好想睇下你有咩野同我講...

by 老婆豬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vivian_fai 於 2008-04-15 12:28 AM 發表:
老公:

每次睇到呢篇日記既時候都會好想喊..

我不識得去形容我同你之間存在既問題...我更唔識得去形容我同你之間而家既關係,感覺係點樣...

"說是冷淡又不是,說是熱情亦不是"

我亦有著矛盾..

但係我真係好想同你講:

就算到最後我同你既關係變得平淡,什至變得冷淡..

若沒有你既准許,我亦不會私自離開..

因為我都覺得你係我生命裡擔當左一個很重要既角色...而你亦都係我最愛,最想永遠都係埋一齊既人..

但係我不曾放棄過我同你之間既關係..
但我更需要既...
係你既配合..你的行動..來話我知你知道同明白我和你之間既關係無淡過..

你不需要做太多..
只要係一句說話,一個眼神..話俾我知..

我就會不斷咁為你努力咁維繫落去..一直到永永遠遠......

我永遠都會給你愛..
我永遠都會做你既老婆..
我永遠都會係你身邊..
我永遠都不會怪責你...

"只有你傷害我.."記得你講過這句話嗎?
"只有你講分手.."記得你講過這句話嗎?

我今晚亦都要同你講呢兩句話....


我只想說一句:我永遠愛你..

我既好老公.

by 你一世既老婆
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 fai319 的日誌 ]




 
fai319
暱稱: 呀龜
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

:: 最新日誌 ::
2008-06-03
2008-06-02
2008-05-29
2008-05-26
給老婆白一封道歉信

:: 日誌分類 ::
全部 (112)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed