| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 31 日 星期二  | |
| 地海傳說 |
wow...wow
yeah~
星期一
我睇左地海傳說
等左好耐 l a
好好睇牙!!
卡卡卡
-------------------------------
我好想睇一公升眼淚牙
最衰牙爸成日霸住部 tv
肥田囍事好好笑牙
hahahaha
-------------------------------
今日調左位la
坐到好後
睇唔到黑板
...................................
好快又test
又要 溫書溫書溫書溫書
努力牙
|
| 刊登時間︰2006-10-31 06:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
企鵝公主++ho kukuku 於 2006-11-05 04:20 PM 發表:
等我幫你寫日記喇...
今日luch time時,見到nicole手上有兩本VA書,就記起要借VA書,所以就飛落去圖書館喇...
...返課室途中...
Nicole:Jessie肯借我買左果本書真係開心~ 此時,Jessi+Jacqueline無奈中...
...LS Break...
甲:Jessie!
乙:Jessie!
丙:Jessie!
丁:Jessie!
Jessie心想:好煩呀!!!好想打佢!
正在訓覺題Jacqueline心想:槽生晒!我要訓覺架嘛!你呀喇!
|
網主回覆
好無奈.....
打你架! Posted at 2006-11-05 06:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
企鵝公主++ho kukuku 於 2006-11-02 07:51 PM 發表:
|
網主回覆
KAKA
多d黎留言wo
唔黎.......打你架~~
kakakaka Posted at 2006-11-02 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|