| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 |
 |
君比>\/<!  |
今日好開心>\/<!但有D無奈...
君比今日去左我學校>//w//<!!!但冇得拎簽名- -


|
|
刊登時間︰2006-02-13 09:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 |
 |
| 無聊的一天 |
冇野好講-口-
以上的banner是自製的,,,很樣衰喔=-=! |
|
刊登時間︰2006-02-12 05:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 |
 |
| 好特別的一日 |
首先同平時一樣番樂器班,跟住同fd偷偷地去MK,原來著校服去MK是很可怕的=__="'
去完MK跟住我地各自各番屋企,跟住又去長天果個音樂晚會
[因為太悶= ="所以中場走左]
跟住我地行去某商場途中,遇見一名小孩子,我地對住佢笑,跟住佢又笑,跟住我地有個fd同佢say"HELLO"
跟住我地同個細路都好無奈咁笑
跟住我地繼續行,個細路居然跑番轉頭問我地笑咩,跟住我地又係到笑,跟住個細路就跑走左...
跟住我同D fd係某公園到留左一陣就番屋企 |
|
刊登時間︰2006-02-11 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 |
 |
| 今日交安要加操-000-" |
妖- -今日交安要加操...我好想退出交安...痴線的!今日操到六點半...不如去死...個頭痛到爆...都要逼人操...聽日又話要操...我寧願去死,好辛苦...或許我挨不慣苦...! |
|
刊登時間︰2006-02-10 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 |
 |
| 家長日-0- |
今日家長日=...=D成績...唉= ="傷心...
係得個科學好DD-000-其他都蚊蚊緊...= ="
唉...= = |
|
刊登時間︰2006-02-09 06:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|