| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 |
 |
| 係學校XD"|||唉... |
e+我係school X)"敏賢係我格離,e+係computer堂,,,kaka
-------------------------(2006-02-08 14:29:08)---------------------------
今日好似又話要交安,,但又冇去到,,,跟住逃走既時候差D比leader見到,,,
同埋聽日家長會呀-口-死la...好驚添=-=...
究竟我想怎樣...怕失去...但更怕被騙...希望會有人明白...失去之後...才覺痛苦...但被騙會更痛...更傷...
|
|
刊登時間︰2006-02-08 02:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 7 日 星期二 |
 |
 |
| 今日係學校喊黎....=] |
今日又係無聊咁過=]
本身今日要交安,但科學要補默所以冇去到=\/=
咁係科學補默,老師比我地溫多陣,而老師走果時...班男仔某部份係到扔銀仔...
跟住有某某某扔扔下扔到我個頭好痛-口-"我喊左出黎...跟住yanny哄番我
結果係老師黎之前再冇事了,,,

|
|
刊登時間︰2006-02-07 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 |
 |
| 放完假的第1個番學日" |
唉...= ="今日番學lu=-="又係無無聊聊咁過,,,
今日lunch time我同D fd去"樓上"食@-@個老闆娘比左封利是我地"好HAPI=\/=
跟住去左抽YES咭,,,好唔開心low*到楊丞琳果時...就比人搶左...好嬲..\口/
到左放學我同個fd係到討論情人節,我地兩個都希望收到禮物>///<(但我知我係冇的...=-=) |
|
刊登時間︰2006-02-06 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 |
 |
| =]* |
今日上午又係係屋企+趕功課=-="
下午就同wan wan同埋yanny去西九龍買整朱古力既野,跟住去wan wan屋企
我地係佢屋企整完朱古力,就試味,,,D味都ok既,,,
跟住我地開電腦玩,我地係到話QQ XD"好鬼"正" XDDD廣西...XDDD唔識聽我地D話...XD係到講普通話XDDD哈"
(我地果時係西九影既貼紙相=\/=") |
|
刊登時間︰2006-02-05 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 2 月 4 日 星期六 |
 |
 |
| -口- |
哇-口-今日過得好充實= ="(逃)(...無言)
晨早留留就起身過去青衣城飲茶-0-(好眼訓*_*)
跟住到12點幾又撲番黎長沙灣上樂器班= ="
上完樂器班就成班人去emily屋企拜年(其實係去搗亂)
大慨4點幾又係emily屋企去西九龍,去到西九龍我地去睇耳環,食冷麫,食雪糕
最後我買左兩對耳環,跟住各自各番屋企...(完)
[仲有3樣功課未做過...後日番學了...]
(我是用夾的XD) |
|
刊登時間︰2006-02-04 06:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|