﹢﹏草之帝國*”
此板有可能用黎比我舒發自己既情緒或寫日記,,,XD" 
             
fan0728
暱稱: ``[[\\草之芬/\\||
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
近排發生好多事...
又去西九
HAPPY DAY=]
HW
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ChatIRC(聊天室一個)
我的畫板
星座配對
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 1325
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天
係學校XD"|||唉...

e+我係school X)"敏賢係我格離,e+係computer堂,,,kaka

-------------------------(2006-02-08 14:29:08)---------------------------

今日好似又話要交安,,但又冇去到,,,跟住逃走既時候差D比leader見到,,,

同埋聽日家長會呀-口-死la...好驚添=-=...

究竟我想怎樣...怕失去...但更怕被騙...希望會有人明白...失去之後...才覺痛苦...但被騙會更痛...更傷...

刊登時間︰2006-02-08 02:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天
今日係學校喊黎....=]

今日又係無聊咁過=]

本身今日要交安,但科學要補默所以冇去到=\/=

咁係科學補默,老師比我地溫多陣,而老師走果時...班男仔某部份係到扔銀仔...

跟住有某某某扔扔下扔到我個頭好痛-口-"我喊左出黎...跟住yanny哄番我

結果係老師黎之前再冇事了,,,

 

刊登時間︰2006-02-07 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 2 月 6 日  星期一 晴天
放完假的第1個番學日"

唉...= ="今日番學lu=-="又係無無聊聊咁過,,,

今日lunch time我同D fd去"樓上"食@-@個老闆娘比左封利是我地"好HAPI=\/=

跟住去左抽YES咭,,,好唔開心low*到楊丞琳果時...就比人搶左...好嬲..\口/

到左放學我同個fd係到討論情人節,我地兩個都希望收到禮物>///<(但我知我係冇的...=-=)

刊登時間︰2006-02-06 08:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天
=]*

今日上午又係係屋企+趕功課=-="

下午就同wan wan同埋yanny去西九龍買整朱古力既野,跟住去wan wan屋企

我地係佢屋企整完朱古力,就試味,,,D味都ok既,,,

跟住我地開電腦玩,我地係到話QQ XD"好鬼"正" XDDD廣西...XDDD唔識聽我地D話...XD係到講普通話XDDD哈"

(我地果時係西九影既貼紙相=\/=")

刊登時間︰2006-02-05 09:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 2 月 4 日  星期六 晴天
-口-

哇-口-今日過得好充實= ="(逃)(...無言)

晨早留留就起身過去青衣城飲茶-0-(好眼訓*_*)

跟住到12點幾又撲番黎長沙灣上樂器班= ="

上完樂器班就成班人去emily屋企拜年(其實係去搗亂)

大慨4點幾又係emily屋企去西九龍,去到西九龍我地去睇耳環,食冷麫,食雪糕

最後我買左兩對耳環,跟住各自各番屋企...(完)

[仲有3樣功課未做過...後日番學了...]

(我是用夾的XD)

刊登時間︰2006-02-04 06:06 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]