今日正啊!!
那麼久冇爆過
12點幾到左粉嶺
結果又等左成1.5鐘有多
唔緊要
我有嘅系大把時間
但後黎我知道左件事
其冇黎嘅原因
....唔多講
之後
我同埋草去咗大埔hea左成2粒鐘
跟住又返火車站
買左5件蛋糕仔
再飛的去咗neway
唱左三粒鐘
high到爆
狂更發癲
但呢次嘗試左用假聲黎唱
唔夠氣.....
之後又狂更大叫
睇到草睇更lady gaga樣傻左【telephone】mv
ha..
之後又食Buffet
勁正!!
三文魚 甜蝦 帶子 ..
同埋 牛肉 豆腐卜 菰...【打邊爐】
別想歪了
完左成7點幾
我又驚屋企嘅變態婆
就拿拿聲走人
返到屋企冇人鬧
......
因為之前我打左電話比屋企講左d野
節haha..
其不用unhappy
哀我地下次再去過
沖凉
順唔講了
886............................................
變
|