黎排一般般
冇乜大事情发生
顶多系大考
星期五考左eng 通識
兩個都麻麻地
eng我估都肥老梗
唉~~
考完試之後
去左欣盛苑
玩下千秋
“挫人機”
又去左碧湖
之後又返左花都m記坐陣
草走先
我同fion去左雍盛買炒麵食
再之後我就走左
返到屋企
連涼都未沖
就攤系床到訓
到今日
同坐sam打乒乓球
haha........
我4:3贏左sam
終於打死左呢個削波佬
返到屋企就
無所事事嘅睇電視
食完飯又睇電視
唔講了
我仲未沖凉
死梗啦
我d功課仲未做曬
cl啲功課都唔知乜黎嘅
鬼死更難
typhoon又唔見左
*
聽日實一定比人散啦
啊啊啊啊啊....................................
點算啊
2010啦....
亦算不上很開心
一般般。。。
我的功課都沒做
都唔知點
返學實又比人散啦
過去一年
我都不知道我在做什麽
整個人都懵懵懂懂
就一年
好像....
不知道怎麼形容
總之——
像發夢
希望今年
會生性啲
好好讀書
~【不知所謂】