fan..达】
過黎睇下!!!
2010 年 1 月 11 日  星期一   微雨


好好玩 分類: 未分類

今日好正

系梗拎我細佬嘅相黎玩

大家都黎睇下..........



2010 年 1 月 9 日  星期六   晴天


黎睇就得了 愉快 分類: 未分類

黎排一般般

冇乜大事情发生

顶多系大考

星期五考左eng 通識

兩個都麻麻地

eng我估都肥老梗

唉~~

考完試之後

去左欣盛苑

玩下千秋

“挫人機”

又去左碧湖

之後又返左花都m記坐陣

草走先

我同fion去左雍盛買炒麵食

再之後我就走左

返到屋企

連涼都未沖

就攤系床到訓

到今日

同坐sam打乒乓球

haha........

我4:3贏左sam

終於打死左呢個削波佬

返到屋企就

無所事事嘅睇電視

食完飯又睇電視

 

唔講了

我仲未沖凉



2010 年 1 月 3 日  星期日   微雨


死梗啦 呆滯 分類: 未分類

死梗啦

我d功課仲未做曬

cl啲功課都唔知乜黎嘅

鬼死更難

typhoon又唔見左

*

聽日實一定比人散啦

啊啊啊啊啊....................................

點算啊

 



2010 年 1 月 2 日  星期六   陰晴不定


2010..... 呆滯 分類: 未分類

2010啦....

亦算不上很開心

一般般。。。

我的功課都沒做

都唔知點

唉~~

返學實又比人散啦

過去一年

我都不知道我在做什麽

整個人都懵懵懂懂

 就一年

好像....

不知道怎麼形容

總之——

像發夢

希望今年

會生性啲

好好讀書

~【不知所謂】



2009 年 12 月 27 日  星期日   陰晴不定


yeah!! 開心 分類: 未分類

個網死左更多日

終於曉得同我開返

寫返啲野先

失蹤左嘅呢幾日

都幾悶下

就日日睇野

【聲明】:

我唔系睇D**野,總之就梗嘞

跟住今日飲茶

笑死我

我昆我細佬食左勁多芥辣

又喊又叫....

睇到距嘅傻樣真系

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

之後去買袋

返到屋企

先發覺鬼梗樣衰

後悔........

講返聖誕

誒~~

訓覺訓足成日

.........

啱返到黎

想沖個涼

唔講住先

拜拜嚕!!

 



fan1030
暱稱: Ethan_Chan
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-09-29
就嚟返學啦......
2010-08-09
好彩....
好慘啊.......
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 30
今日人氣: 2
累積人氣: 719
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed