♥* 以 笑聲 代替 哭 聲.. *
                           討厭 你對 我 冷 淡,,

   
        

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
 
BBQ .\ /.
討厭牙 .\/. *
返學啦.. SAD -3-"
唱K..*
頂 =3="


 MY FDS DIARY,,*  XDD,,]]    
 
[[ 芷恩MOMO,,XANGA*
[[ 凱琪子 GE XANGA*
`` 林 小 儀* XDD=]]
``SIU 橙*,,
   妮B DIAR...
君子 GE XANGA *
莊姐XANGA -3-"*


:: 訪客留言 ::
 
 
最近三個月尚無任何留言

PHOTOS *   
 



 
   
     
             想回到那時, , 
       與你幸福相處的時間, ,♥*
 

                       
              

                                 410♥*

 2006 年 4 月 20 日  星期四
  

今日終於可以返學啦..好鍾意着住套校服GE 感覺..XD* 可能鍾意學校D 生活啦......
一返到學校..巳經見到佢啦.. -V- 好開心牙..XD*佢原來咁早就返左黎啦.. 呵呵*
上到去就信仰小組啦.. .\/. 同連連個組系到玩GAMES .. 好搞笑囉佢地 -3-"XD
第一堂上MATHS..仲諗住會高分TIM .\/. 得七十九..勁想講粗口 ..唉 .\/. 勁嬲..仲要全錯系MC到
 真系PK .\/. 勁嬲嬲嬲嬲*之後CHIS ,,呵呵..有九十三點五分..呵呵.. 佢好似都差唔多 ..好叻仔牙你.D*
我真系好想親自去問你.. 但都系FDS 講我知GE .\/. 我要努力D 牙 . .( 我要為你而努力牙* )XDD
之後通識感覺怪怪地咁 -3-" 因為孔姐下堂開始唔教我地啦. 去讀書..但佢搵個仆街黎教 我地.. 頂*..
PTH 都唔合格.. 成班FDS得我一個PTH唔合格.. 我要比心機牙.. 你都要牙*XD 一齊努力,,,
LUNCH 之後就ENG 啦.. .\/. 雖然考得唔系咁好..但系返黎個時同你傾到計.. 好開心牙 AVA "
你自己黎問我幾分牙..呵呵.. * 雖然低你好多..但系都為你而開心..XDXD*
MUSIC 個時..成日去望你.. A_A.. 唔知你感唔感覺到呢. XDD.* 放學之後搵連連問分..
CHIN 我合格.. 好幸福牙XDDDDDDDD*,,,,
返到屋企好快就打機啦.. 你快D ON啦.. 見到你個名都開心牙..XD*




 
             

發表時間︰2006-04-20 07:28 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 fanb04 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 fanb04 的日誌 ]