今日7:25出左門口~ 搭K52反學,, 搭車前見到梁嘉儀,,......... 搭車反學,, 上上下堂要影相,, 影學生相and學生證相,, 午膳,, 同彤去M記食野,, 食左一個包,, 飲一杯可樂,, 反反學校6~ 冇遲到haha~ ........... 放學,, 反屋企,, 悶,, 衰人又add我,, 講埋D痴線野,, 我冇理佢,, 跟住同彤msn~ 整左Ban比佢~ 評下喇~` 冇啦~ 系咁多~ 掰掰~~
今日7:25出左門口~
搭K52反學,,
搭車前見到梁嘉儀,,.........
搭車反學,,
上上下堂要影相,,
影學生相and學生證相,,
午膳,,
同彤去M記食野,,
食左一個包,,
飲一杯可樂,,
反反學校6~
冇遲到haha~
...........
放學,,
反屋企,,
悶,,
衰人又add我,,
講埋D痴線野,,
我冇理佢,,
跟住同彤msn~
整左Ban比佢~
評下喇~`
冇啦~
系咁多~
掰掰~~