是知己 亦不對 太好的人緣 知己哪會缺少
09年既今日 去了屯青選拔 10年既今日 去了打馬拉松 由丙組都不如既我 變成一個自己都唔可以相信既位置 甲2. 一年的時間 真係改變左好多.... 但又有誰人可以分享我的喜悅 ?
真係一個都冇喇.... 變晒... 我真係好唔開心... 最傾得既都咁.... 一個都冇喇...:(
If the quiz was real , I would be very happy ! illusion ...
話夠喇 ! 受夠喇 ! 玩得就大晒 ? 過份左 你地知唔知呀 ?