Weclome to Fan's Blog =)
fanny0919
暱稱: Pessimistic
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-16
2010-12-09
2010-11-20
2010-10-31
2010-10-04
文章分類
全部 (361)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


排球隊... 感動 分類: 未分類

今日放左學要練波,係大體...

放左學,我同黃翠恩約好左.如果佢3:15仲未落到黎,我就番home換杉...

3:15之前,我見Kinki,我同傾左好耐,由放學到3:30到...

傾左好多野!!之前個d唔講(冇時間)...

練波既時候,Miss Wong叫我同carmen去A&B group到練...

我同carmen都唔想/唔係咁想,因為我地始終都係 c group,

練波就緊係一齊...

但我聽自己講(XDD),有人好似話唔公平...

如果有這樣諗過既人/講喱句之前,佢有冇係我同carmen既立場去諗呢?

我真係覺得好hurt...

希望大家練波既時候,是認真的!!

聽別人說:打排球最勁既唔係技術,最勁既係明白排球係6個人打既道理,講得好岩!!



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


I will do my best..!! 分類: 未分類

由下次開始,我要係每一次既練波都要認真d...

因為我覺得而家還未夠,我覺得自己係到"聊誼",

這樣不但冇真正練到野,反而令自己變得咁懶散...

楓比左個表我睇,係我個次練完波,我話想練得更加有規律,如下:

                      熱身

                     跑步 拉筋 

                     下手練習

                    下手練習,100球

                     上手練習

                    上手練習,30球

                     發球練習

 

                     扣球練習

 

                      比賽

 

                      檢討

 

                      備註:

             二人一組(鎚同鎚,如此類推)

 

                    需達標才能休息

 

 

                                                                                                                                                  (只是為球隊好!!)
以上既表,我改左dd字眼,但原則上是沒有變的!!個個時間冇用,所以我改左!

希望大家會接納!!^^

唔該曬陳楓生..!!



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


多謝...!! 愉快 分類: 未分類

今日我生日呀,YEAH!!

番到學校,好開心ar..!!

好多人同我講生日快樂!!好幸福呀!!XDD!

有d排球既C group黎我班房同我講!!

放學啦,係學校打波..

有勁多人都同我講生日快樂呀!!

多謝Miss Fung(英文)折疊尺,琪既簿,多謝leung文既一盒奶,仲有,

琴日楓哥哥請我飲milk添,thx!!

仲有就緊係多謝大家都同我講生日快樂!!

今日係幸福DAY!!

唔傾啦,做功課先,聽日有VA呀,好憎呀!!

                                                                      THE END



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


聽日我是壽星女ar~ 愉快 分類: 未分類

聽日我生日啦,keke!!

大家prepare好d禮物比我未呢??XDD

今日我地女排練波,beside D高form同陳x芝打friendly,我想睇呀!!

但要練波>.<....

今日練波個陣時,(未到我既時候)我猛咁同人講:

聽日我生日囉喎,之後佢地第一句一定會話:生日快樂!(除左話下個月生日個個人...-= =)

之後我話:禮物呢???楓,Leung文好似得佢兩個話請野我飲,女仔好似係陳倩怡...

瑜話give野比我,但未出糧...= =家騏仔話give個公仔比我,THX先

如果想give野比我,多謝先!!

其他都同我講生日快樂,thx..

好啦,唔講啦,仲有我最唔想做VA & MATH仲未做呀,它們正在等住我ar...= =

                                                               THE END



2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


好YEAH!! 愉快 分類: 未分類

相信今年生日會好開心!!(除左要番學= = )

今日,我beside個個女仔,我同佢講我19號生日,

佢話同佢d fd話請我食lunch(其中一日),可能聽日!!

之後上完英文堂之後,我同MISS FUNG講,

我19號生日呀!!語氣緊係好好啦!!緊係好乖啦!!XDD

之後佢問我鐘意咩公仔?....

其實我只係隨意說說,但真係估唔到佢真係會give..!!

佢話叫我讀好d書!!我答"嗯嗯(thx!!)

多謝你地呀!!同埋MISS FUNG教導&禮物!!仲有咁多位老師既悉心教導!!

如果你地有心give ,多謝先!!^^

仲有今日番左台山打波呀!!打得好開心呀&HOT!!

今年既生日前夕好開心AR,唔知聽日會點呢??                                                                             

                                                                       THE END