| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
排球隊...  |
分類: 未分類 |
今日放左學要練波,係大體...
放左學,我同黃翠恩約好左.如果佢3:15仲未落到黎,我就番home換杉...
3:15之前,我見Kinki,我同傾左好耐,由放學到3:30到...
傾左好多野!!之前個d唔講(冇時間)...
練波既時候,Miss Wong叫我同carmen去A&B group到練...
我同carmen都唔想/唔係咁想,因為我地始終都係 c group,
練波就緊係一齊...
但我聽自己講(XDD),有人好似話唔公平...
如果有這樣諗過既人/講喱句之前,佢有冇係我同carmen既立場去諗呢?
我真係覺得好hurt...
希望大家練波既時候,是認真的!!
聽別人說:打排球最勁既唔係技術,最勁既係明白排球係6個人打既道理,講得好岩!!
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
| I will do my best..!! |
分類: 未分類 |
由下次開始,我要係每一次既練波都要認真d...
因為我覺得而家還未夠,我覺得自己係到"聊誼",
這樣不但冇真正練到野,反而令自己變得咁懶散...
楓比左個表我睇,係我個次練完波,我話想練得更加有規律,如下:
|
熱身 |
跑步 拉筋 |
|
下手練習 |
下手練習,100球 |
|
上手練習 |
上手練習,30球 |
|
發球練習 |
|
|
扣球練習 |
|
|
比賽 |
|
|
檢討 |
|
|
備註: |
二人一組(鎚同鎚,如此類推) |
|
|
需達標才能休息 |
|
|
|
(只是為球隊好!!)
以上既表,我改左dd字眼,但原則上是沒有變的!!個個時間冇用,所以我改左!
希望大家會接納!!^^
唔該曬陳楓生..!! |
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
多謝...!!  |
分類: 未分類 |
今日我生日呀,YEAH!!
番到學校,好開心ar..!!
好多人同我講生日快樂!!好幸福呀!!XDD!
有d排球既C group黎我班房同我講!!
放學啦,係學校打波..
有勁多人都同我講生日快樂呀!!
多謝Miss Fung(英文)折疊尺,琪既簿,多謝leung文既一盒奶,仲有,
琴日楓哥哥請我飲milk添,thx!!
仲有就緊係多謝大家都同我講生日快樂!!
今日係幸福DAY!!
唔傾啦,做功課先,聽日有VA呀,好憎呀!!
THE END |
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
聽日我是壽星女ar~  |
分類: 未分類 |
聽日我生日啦,keke!!
大家prepare好d禮物比我未呢??XDD
今日我地女排練波,beside D高form同陳x芝打friendly,我想睇呀!!
但要練波>.<....
今日練波個陣時,(未到我既時候)我猛咁同人講:
聽日我生日囉喎,之後佢地第一句一定會話:生日快樂!(除左話下個月生日個個人...-= =)
之後我話:禮物呢???楓,Leung文好似得佢兩個話請野我飲,女仔好似係陳倩怡...
瑜話give野比我,但未出糧...= =家騏仔話give個公仔比我,THX先
如果想give野比我,多謝先!!
其他都同我講生日快樂,thx..
好啦,唔講啦,仲有我最唔想做VA & MATH仲未做呀,它們正在等住我ar...= =
THE END |
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
好YEAH!!  |
分類: 未分類 |
相信今年生日會好開心!!(除左要番學= = )
今日,我beside個個女仔,我同佢講我19號生日,
佢話同佢d fd話請我食lunch(其中一日),可能聽日!!
之後上完英文堂之後,我同MISS FUNG講,
我19號生日呀!!語氣緊係好好啦!!緊係好乖啦!!XDD
之後佢問我鐘意咩公仔?....
其實我只係隨意說說,但真係估唔到佢真係會give..!!
佢話叫我讀好d書!!我答"嗯嗯(thx!!)
多謝你地呀!!同埋MISS FUNG教導&禮物!!仲有咁多位老師既悉心教導!!
如果你地有心give ,多謝先!!^^
仲有今日番左台山打波呀!!打得好開心呀&HOT!!
今年既生日前夕好開心AR,唔知聽日會點呢??
THE END |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 73 | »
|