今日,我,文,鵬&佢表弟晨早出黎做功課,
7:30am到我地既老地方之一,唔講,呵呵..
佢表弟好好好似鵬,唔話佢係13歲的爸爸都難啦,係唔係先??^^(講笑)
做做做...緊係做功課啦.做到差唔多10:00am,我要去買校服,
同我呀媽,佢地就番home!!唉,有一樣野真係慘,我媽話我條裙要長d,
長到著長socks既2分之一,同我呀媽話短dd都唔得,唉~.~
之後我地(我,欣,文&鵬)去左打table tennis,之後再去打左一陣排球,15分鐘都好似冇(下rain)...
聽日都唔知點 ..(about中國女排)
之後我地去左做功課...
|