Weclome to Fan's Blog =)
fanny0919
暱稱: Pessimistic
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-16
2010-12-09
2010-11-20
2010-10-31
2010-10-04
文章分類
全部 (361)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


煩惱緊... 無奈 分類: 未分類

 應該簡邊樣好呢?

打波?睇醫生? 兩樣都想!

           點算?!

點解 好病吾病而家先黎病?!!

如果今日吾睇 我驚以後有事..

今日地區錄影 如果吾去..

點算呀?! 想喊! 我處於兩難的局面!

現在 真想預知未來!

去打波 吾做體能 驚做多傷多...

咁聽日再去睇醫生 但我怕...

唉唉..



2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


最近 不安 分類: 未分類

 最近 冇覺好訓

因為...凍得濟喇 震下震~訓覺都係...-.-

最近 沖涼是樣高難度動作

因為太凍喇 沖完...震震...-.-

最近 我買不到暖包

琴日 聽說斷市...聽說...

最近 不想練波

因為太凍喇 ~

最近 體能差了點

因為凍得濟 冇麥點做 就算做 做超少-.-

最近 只知道凍凍凍

最近 搞左N多爛gag 哈哈

而家 聽緊張敬軒隻My 1st collection

我沒有資格去當...

好喇 聽日女乙加油!



2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


多謝 分類: 未分類

 最近 想說聲多謝

藝墟 幫我手既同學 真係好多謝你地!

冇你地既幫手 我真係搞吾掂! 真係好感謝你地!!

人渣 我著緊既人xd ...more....

多謝你地既支持!! 學界我會努力的!!

今日,特別多謝 Miss Fung (英文)

多謝你今日既稱讚! 我以後會繼續努力!!!

感謝你們!

一班好朋友 多謝你地!

參加教區既 努力!!



2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


壓力=VA 分類: 未分類

 VA 想點??!!!!

Lam 極度無奈囉我!

逼人係吾會做一樣好既野出黎嫁!

連喱個道理都吾知!!!

NOW 我對她不是太有好感- -

我吾係到發洩 我真係會火山爆發囉!

係到都未能盡情發洩出黎...!

真係想打人!!!打波都得><!!發洩晒出黎!



2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


抒發心情好地方... 鬱悶 分類: 未分類

 數學成績不理想

為什麼?為什麼?為什麼?

我成日都吾想去諗野?!!!

我相信係導致今次既原因- -

下學期 我必須追番

對自己是否太高要求?!

下學期 我已有一個溫書方法

但有冇恆心就吾知- -

為左追求成績 要努力!!

聽日一定比人x- - 唉...

無野係做吾到 我都覺得係 但都冇野可以輔助我!

咁又何來成功呢?

今次真係要祈禱!!唉~

其他科還ok喇 唉..加油吧 !