應該簡邊樣好呢?
打波?睇醫生? 兩樣都想!
點算?!
點解 好病吾病而家先黎病?!!
如果今日吾睇 我驚以後有事..
今日地區錄影 如果吾去..
點算呀?! 想喊! 我處於兩難的局面!
現在 真想預知未來!
去打波 吾做體能 驚做多傷多...
咁聽日再去睇醫生 但我怕...
唉唉..
最近 冇覺好訓
因為...凍得濟喇 震下震~訓覺都係...-.-
最近 沖涼是樣高難度動作
因為太凍喇 沖完...震震...-.-
最近 我買不到暖包
琴日 聽說斷市...聽說...
最近 不想練波
因為太凍喇 ~
最近 體能差了點
因為凍得濟 冇麥點做 就算做 做超少-.-
最近 只知道凍凍凍
最近 搞左N多爛gag 哈哈
而家 聽緊張敬軒隻My 1st collection
我沒有資格去當...
好喇 聽日女乙加油!
最近 想說聲多謝
藝墟 幫我手既同學 真係好多謝你地!
冇你地既幫手 我真係搞吾掂! 真係好感謝你地!!
人渣 我著緊既人xd ...more....
多謝你地既支持!! 學界我會努力的!!
今日,特別多謝 Miss Fung (英文)
多謝你今日既稱讚! 我以後會繼續努力!!!
感謝你們!
一班好朋友 多謝你地!
參加教區既 努力!!
VA 想點??!!!!
Lam 極度無奈囉我!
逼人係吾會做一樣好既野出黎嫁!
連喱個道理都吾知!!!
NOW 我對她不是太有好感- -
我吾係到發洩 我真係會火山爆發囉!
係到都未能盡情發洩出黎...!
真係想打人!!!打波都得><!!發洩晒出黎!
數學成績不理想
為什麼?為什麼?為什麼?
我成日都吾想去諗野?!!!
我相信係導致今次既原因- -
下學期 我必須追番
對自己是否太高要求?!
下學期 我已有一個溫書方法
但有冇恆心就吾知- -
為左追求成績 要努力!!
聽日一定比人x- - 唉...
無野係做吾到 我都覺得係 但都冇野可以輔助我!
咁又何來成功呢?
今次真係要祈禱!!唉~
其他科還ok喇 唉..加油吧 !