過了差不多兩星期的考試 仲有今日&聽日
真開心 係我人生第一次係中學考試-.-
我今朝太lazy喇 諗住3:30am起身 ---6:00am= =
前個兩日 我都係4/5點起身 溫書 OK正
等陣去考試 加油!!!!
興奮地期待明天的打鐘聲!
新一年 新開始
快要考試 溫書 hea下 溫書 hea下咁...
不要給自己太大壓力哦..
中英數 中史 歷史 地理 普通話 經公 科學
唉...
有好多vocab...
這兩天 過得好開心!
在這裡 祝大家
新年快樂!!
大定係新一年 要繼續努力哦!!
2008年快樂!!
掰掰
不定時打blog!!^^
既然..冇麥人黎留言...
那麼這個blog..成為我的回憶吧..
數學..也不是太難...但也不是容易=冇講過..= =
只要溫一溫...就容易了...
今日早早起身..中作...溫書..CL quiz-.-
唉~要溫好多野呀!
等陣仲有music...唉~