Weclome to Fan's Blog =)
fanny0919
暱稱: Pessimistic
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-16
2010-12-09
2010-11-20
2010-10-31
2010-10-04
文章分類
全部 (361)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


興奮地期待 XD 愉快 分類: 未分類

 過了差不多兩星期的考試 仲有今日&聽日

真開心 係我人生第一次係中學考試-.-

我今朝太lazy喇 諗住3:30am起身 ---6:00am= =

前個兩日 我都係4/5點起身 溫書 OK正

等陣去考試 加油!!!!

興奮地期待明天的打鐘聲!



2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


2008-01-06 分類: 未分類

新一年 新開始

快要考試 溫書 hea下 溫書 hea下咁...

不要給自己太大壓力哦..

中英數 中史 歷史 地理 普通話 經公 科學

唉...

有好多vocab...

這兩天 過得好開心!



2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


2008年 愉快 分類: 未分類

在這裡 祝大家

新年快樂!!

大定係新一年 要繼續努力哦!!

2008年快樂!!

掰掰

不定時打blog!!^^



2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


2007-12-09 分類: 未分類

既然..冇麥人黎留言...

那麼這個blog..成為我的回憶吧..

 



2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


2007-12-05 分類: 未分類

數學..也不是太難...但也不是容易=冇講過..= =

只要溫一溫...就容易了...

今日早早起身..中作...溫書..CL quiz-.-

唉~要溫好多野呀!

等陣仲有music...唉~