|
|
2011 年 3 月 24 日 星期四  |
| 24-3-2011 |
分類: 未分類 |
今日派卷.
5日既統測終於完左.
今日派左5科.差吾多一半.
都算ok喇.
最冇信心既英文都好彩合格.
英文真係難到爆.
仲話係F.3程度-_-
聽日派2科.
希望會好d喇.
吾講住喇.
|
| 發表時間:2011-03-24 06:47 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 321 | »
|