|
|
2011 年 3 月 21 日 星期一  |
| 21-3-2011 |
分類: 未分類 |
今日係考試既第3日.
考英文同埋世史.
英文.唉.吾提喇.
都吾知佢出緊D咩?
次次都係甘.
世史.終於俾番D信心我喇.
今日考完英文之後都冇乜心機溫世史.
希望吾好吾合格喇.
聽日考L.S同CHEM.
唉.CHEM.我最憎.
吾知點溫好.又要背D化學名.
仲有2日.加油加油!
吾講住喇.拜`
|
| 發表時間:2011-03-21 01:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 321 | »
|