Everybody!好耐無見啦!^^
我成兩年幾無上網嚕..前日整返..所以都上黎打返個blog添!
刊登時間︰ 2009-07-25 08:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日返九龍城 .. 靜到你呀 .. 蚊都冇隻呀 >< 開得個一張單 .. 悶到人都癲 = =" 不過都好過冇單開 -V-"
刊登時間︰ 2007-09-07 01:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
halo大家好! 本人超勁激耐冇打過日記喇 ! 估唔到咁快又到年中嚕 ..
依家連書都冇讀喇 .. 日日返工維生 .. 咁既生活都ok喇
今日返九龍城一張單都冇開過 ! 真是癡鳩線 -3- "
之後悶得制同第二個consignment既女仔上去機鋪去渣頭D .. 勁興奮=3="
收工搭車返屋企 .. 搭搭下車見到出面落雨 .. 好似好耐未落過雨咁= ="
一落就落到勁撚大 .. 好彩有帶遮姐 -3- "
刊登時間︰ 2007-09-05 01:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]