2007 年 8 月 7 日 星期二  |
| "*,,游水"]] |
分類: 未分類 |

尋晚睇康熙來了" 蕭敬騰超可愛ya!"" kawaiii dis le .. kakaa"^^ ]] love 屎佢.. ^^ // kaka.. 跟住又有大學生了沒... 有又14歲媽媽.. 跟住一點又有唯愛睇wo .. 睇到我5 想訓"" 不過睇到1點半都訓左" ]] 跟住訓到3點幾.. 比人嘈醒左.. 丫媽係隔離打鼓咁= .= 係咁打個浸頭.. 我比佢嚇親 =.= " 問佢乜事.. 佢話丫哥四五點都未返黎 =.= " 又熄電話.. 跟住我望下手機"". 3 點 9 .. 心諗" 就快返ga la.. 佢唱k 咋ma.. ~~ 跟住丫媽又係咁係隔離打個浸頭.. 打打下又訓低左"" ~~ 跟住以為有教好訓.. 佢又起起返身.. 之後打打下仲喊埋添 =.= " ]] 我比佢嚇到o 晒嘴.. 又係咁打比我丫哥.. 佢又5 開機" sd 埋個信息比佢.. 話 " 你再5返黎你pk掉了 =.=" 佢都應該收5 到la.. 電話無開...=. =" ][] then 丫媽又係隔離喊wo .. 我又5 知可以點做.. 佢又一路話.. 好想死左佢.. 以為你老豆走左.. 仲有你地兩個可以相依為命. 點知都係要激到我死死下. . 我好想出去吊頸死左佢.. 你地5 好黎拜我.. 我 5 想見到你地.. ." =. = then 我又5可以訓.. 我 好想訓好想訓.. 但係5 訓得.. 要睇住丫媽.. 好驚佢做傻事."~ 一路望住佢.. 又係度等丫哥返黎 -..."] ] 等等下丫媽又出埋廳等.. 我就要伸長隻耳仔聽下佢有無d 咩動靜.. 之後聽到佢打比我老豆"" ]] then 我老豆又好似5 理咁... 跟住又係度一路等.. 3 點 9 等到 5 點半 我丫哥先返黎.. 唉 .=. = 終於有得訓la 我"" ]] 理得佢地係出邊打生打死 la..
then 就一教訓到大天光 =.= 訓到第2朝1點.. 比傻豬豬嘈醒左.. 好攰ar!!!!!!!!!"]] 佢話過緊黎攞隻碟= .= 唉... 咁我又好5 願意咁起左身laa" ]] 之後wait 埋佢上黎攞碟之後.. 又訓5 著la wo .. 就練結他 la.. 都ok la,, 好過尋日.. d 位熟左好多la .. 不過隻手指硬係5 夠長= .= .. 點解會咁..... 彈到好痛 =.= " 彈彈下又玩左陣電腦.. 又睇左陣" 大學生了沒 " 好中2 星光幫ar e+ 真係... " ^^ 之後就問歐瑩去5 去 swim la.. 就約好左 4 點10 勒.. kakaa" ]] 咁四點就on 左玩連連看.. kaka" \ /\ .. 好正 .. 玩到5 想出門口.. 唉..= .= 始終都係5 夠鳳鳳鬥.. 我要加油 !!!!" ]] 之後就去 swim luuu .. 五點半攞左籌之後就去左 老友記食野.. kaka" 食完返黎等多陣就入得luuu~~ swim ya swim ya swim ya.. 係度玩水底講野and 唱歌仔"" kaka.. 歐瑩個樣超搞笑,.. 搞到我濁親幾次.. wakakaa" = .= .. 游到 7點半就上水lu .. then 沖涼戈陣.. 歐瑩係咁p 我出去 =,= .. 衰人黎ga.. 又無lala拉開個廉 ... =.= " ]] 呵呵呵呵... 好好玩"" .. 出黎之後就去左新苗 buy 野la .. then就歸家了.. 好攰lee.. 今晚又好多野睇la.. 10點睇"唯愛".. 11點睇"大學生了沒" 12點睇"康熙來了" kaka.. 1 點.. 睇咩好le!? =.= 唯愛重播.. haha!!!! 爽爆....
|
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
| ""\/*學結他"" ]] |
分類: 未分類 |

ka" = .= " ']] 尋晚練左陣鼓.. 都 ok .. 達到丫sir 要求.. 仲提升左.. 打到96 , 嘻嘻.. good yee!!"^^ .. then 今日財哥教結他"" ... =.= 佢地係要都去我 home.. 無奈" ]] 咁豬龍同財哥就上左黎laa... umum!" 我學 1234567 .. 都.. 5 易架"" ]] 喑到隻手指好痛.. 真係好痛 =.= .. 內出血咁leeee e+ .. 唉'" 不過我都要練好佢.. kaka' e 個暑假其實5輕鬆架'!! .. 有好多野要do .. umum .. 有好多野要學.. 加油yaa!!" ]] 你得ga fan ... 最尾豬龍仲拎埋我個sa 姐返home .. 要還ga!!!!!!!!!!!.. 5 好獨吞佢. >>.<" 我會喊的... =.= 仲有.. 5 好整爛.. 記住ar!!!!!!!.. 錫住佢yaa..... =.= "爛一忽你都 ok 得.. hahaa"!!!!~~ 加油!!!!!!!!!!!!!!! |
2007 年 8 月 5 日 星期日  |
| [".*學鼓2,,",, |
分類: 未分類 |
尋晚去左swim! yaa" ]] 等左好內先有得入 .. 大約8點幾左右先有得入,," ]] 唉... 未入之前.. 我地去望下人地swim "" 跟住c到阿其.. yo!" 好彩我隻眼仲未盲.. =.= " " kakaaa.. 入到去.. 歐瑩準備出去 swim 戈陣,, 眼鏡比佢帶爆左.. hahaa"" 搞笑.. then 落去 swim 戈陣.. 佢借許+華幅鏡.. kaka"" 跟住許+華無帶鏡潛落去個樣超好笑.. 佢帶左鏡潛仲搞笑." 搞到我尋日笑到濁親幾次.. hahaa~~~ 游到9點半左右就上水luuu!" 跟住去磅重.. 好彩=.= "]] 返大6幾日重左一磅咋.. 好彩好彩.. 減肥佢減返佢.. 跟住去食 m 記 ( 話減仲去食 =.= ) 超好味 .. kakaa"" 食完就去三乡飲涼茶luuu~~ umum... then 返home 睇超級星光大道.. yoyo!!!~~ then 搭正12 點sd sms 比 YJ 祝佢生日快樂"" hahaa.. 佢覆左個超搞野ge 黎.. 話" 仲記得ar!? 啜死你.. " hahaa .. 笑左我一分鐘" =.= 跟住繼續睇星光大道... " // 12 點幾訓左 lu~~
今朝10點3 就比個鬧鐘嘈醒左啦.. 比佢嘈醒戈陣我都仲未知咩事... 跟住諗左幾秒先記得要落去問jez 攞拍子機"" 呵呵.."~ 跟住10點七八個字就落去拎左就返上黎玩連連看luu .. 玩到癲晒= .= " ]] 超攰玩到.. 跟住丫媽\返黎.. 咁戈陣已經1點幾" 就落街買lunch 食 na~~ 戈陣已經超趕laa... 因為三點要返鼓." 今日又係星期日.. 好驚過關多人"" 預左兩點三出門口ga" but 我買到兩點先返到home!"" .. 返到黎就係咁食係咁食.. 食到2點3先食完= .= 今日咩事!? 食得咁慢ge... =.= 加上5知點解食咩都無味yee~~ 味覺有問題 !? 5 知... =.= 5 理咁多 ... 兩點五沖出門口... 係咁行係咁行.. 跟住發覺 =.= 過關都5係好多人姐.. 就減慢腳步.. 去到仲有四個字= .= " 點捱.. 就周圍行naa.. 跟住三點就去上堂luuu .. umum! ]] 今日丫 sir 教打拍子.. 不過... 都係... 全程無用過個鼓= .= 唉唉唉.. 用拍子機打拍子laa" 5 識點講.. 不過佢話我節奏感好好.. 比其他學生學得快wo ." 都5知係咪氹我 ge =.= "]] kakaa.. 跟住今堂課又上5足la.. 唉.. 上左九個字咋." 又舌左10蚊.. 哼哼... 5 去你度學>.<"]] then 就去萬佳行下.. 因為丫媽叫我 buy 煲涼粉戈d 粉.. 但係我行左好內都搵5到.. 就無buy lu .. 跟住返home .. yo!!" 悶悶悶的.... |
2007 年 8 月 3 日 星期五  |
| [["*..返歸luu!",, |
分類: 未分類 |

東莞大明燈飾...
尋晚漂完返黎之後,, 成個人都好攰 =.= " 丫媽仲背脊痛添, ,, 跟住我入去訓戈陣,, 見到佢痛到5識訓,, 我都5知點算好.. 咪同佢鍊兩野lo!' ,, 跟住佢都仲係5識訓,, 我又5敢訓wo 望住佢一路.. 見佢訓低左,, 無咩動靜,, 我先敢訓咋 ,,, 一訓就訓著la.. 超攰 ' =.= 跟住今朝 8點幾比人嘈醒左!!!!!!!!!!!! ']] 勁想訓,, 唉.. =.= ." ]] 無計la.. 今日返mc maaa" .. so 咪要咁早起身lo ,, then 舅父車我地車去飲茶.. umum " 金沐同立仔都有去" .. wkakaaa' ]] 飲完茶就去搭車走luuu ,, 係車站等左好內先有車.. 一上到車,, 插耳機落電話,, 一路聽歌一路訓,, 訓得超爽. .. 直頭係起5到身咁制.. hahaa" 跟住部車停左.. 原來比人去 wc.. 我都去左" kakaa.. 之後返上車就5識訓laaa" 唉,, 跟住眼光光咁望黎望去., 望到落車.. 返到黎都12點 幾lu .. 去真功夫食左個米粉就返home laaa"" 返到黎玩電腦,, 玩到 3點半訓左.. 訓到七點先起身,, 好攰= .= 5 願起身,, 不過要食飯沖涼戈d.. 咪起lo .. 又玩電腦.. dn 返e 幾日無睇ge 野,, "大學生了沒" 同埋 " 偵探學園Q" hahaa.. 爆好睇 " 楊宗緯!! yoyoyo!!!,, ^^

夜景.. 屋企望落去' =.= 好高 le... 28 樓..



我最愛ge 李志立表弟"" 超錫佢... 錫爆佢yaa!!!!

明珠廣場,, 最樓上.. 見5見到.. haha; 就住戈度laa..



屋內 =. = ""

清遠 " 名燈世家" ... 得閒去幫襯下 ,,,

我兩個表弟加一個表妹,, 仲有一個 =.= 我表弟ge 表姐.. 同我無關係.""


我表哥= .= "

表妹"""


真係好好好錫佢"" 好想錫佢塊面一啖 .. kakaa""]]

他剛睡醒.. hahaa~" 可愛,,,


清遠 " 漂流中,, 好好玩.. kaka~~


我姪女.. wakaka' so 卡哇兒,, 不過可惜." 今次去無抱到佢.. 嗚嗚" ]]


無聊時拍= .= 終於up 晒""呼,,, 好攰"" |
2007 年 8 月 2 日 星期四  |
| .*" 清遠之旅,, |
分類: 未分類 |
尋晚訓極都訓5著- ,- 只怪我... 前戈日 ... 唉... 12點先起身la -,- ,, 我知錯 laaa... 跟住我諗尋晚都1..2 .點先訓得著,, 今朝6點起左身luu!- ,- ,, 無奈的.. then 搞到七點就落去坐車laa.. 出發去清遠.. 係車度食左個早餐- ,- ,, 食完之後,, 大獲...!!!! 肚痛添 ... 忍左好內.. wakaka" = .= (兒童不易) .. 跟住去到某個加油站.. 就解決左勒,, 點知一上返車,.. 大獲!!! all 完就想嘔.. 乜事家陣 =.= .. 咁多野煩.. 唉 "" 不過好彩.. 快到了" =.= 忍住左.. 嘔左一半ga la.. 跟住死忍.. 超辛苦,.. 唉"" ]] 落到車= .= 舒服晒.. 呵呵呵呵.. then 就同佢地去supermarket 度buy 左d 野返黎eat laa... 隔多陣就食 lunch luu!"" 去左 "唐人街" 度食.. 都ok la d 野,, umum~!~~ 食完就出發去漂流laa.. yeahyeahyeah!! 爽爆 .. 因為我暈車 -.- so .. 無坐c+ 車.. 坐左部電單車去.. 唉"" 我好似揀錯左... 曬到嘔電 !!! " ]] 我睇住隻腳.. 一路黑一路黑.. 越睇越心痛 =.= ""]] 嗚嗚.... ~~ 去到即刻企去d 陰涼ge 地方luuu .. , 唉" 跟住換左3戈d .. 就去排隊等上車laaa~~ 排左好內好內 -.-.... kakaa" 跟住未漂.. 係部車已經好刺激啦.. wakaa" d 山路.. 又一路睇住下邊漂緊戈d 人.. 好似好爽咩.. 不過5多刺激囉.. umum!~~"]] 上到去.. 著救生e同帶埋頂帽就落去 luu .. 一開始已經向下沖啦... =.= " 個patpat 好痛.. >.<"]] wakaaa~~~ 跟住成部船都入晒水,.. 係咁要潑返d 水出去"" 又一路同人打水戰.. hahaa" ]] 係咁攞頂安全帽黎潑人.. hahaa" 超好玩...~~~ then 一路漂一路漂.. 漂左好內 -,-" ]] 起碼幾個字,,, 曬到變左豬古力 .. 嗚嗚"" ]] 點算... = .= " ]] 漂到最後.. 落埋去游添.. 點知.. 最尾一下.. 睇5到舊石.. 成隻手 fig 左落去.. =.= 流晒血.. 嗚嗚嗚嗚.. 痛屎- -. "]] 跟住手肘戈度又損左.. 唉... 成身傷晒.. 陰功""~~~ then 換完3就上車走人luuu~~ umum .. 返去 la- -. 唉.. 攰到暈 ... 係車度訓得好舒服.. 都無暈車laa." umum ... ( 相後補 ) ,, 返到黎都七點幾.. 跟住食飯 -,- 飽到嘔.....>.<""]] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 39 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|