-*`°"★"消失了,,你在我眼中..消失了.|;]]]]

 

2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天


"*,,游水"]] 分類: 未分類

       尋晚睇康熙來了" 蕭敬騰超可愛ya!"" kawaiii dis le .. kakaa"^^ ]]   love 屎佢.. ^^ //  kaka.. 跟住又有大學生了沒... 有又14歲媽媽..   跟住一點又有唯愛睇wo .. 睇到我5 想訓"" 不過睇到1點半都訓左" ]]    跟住訓到3點幾.. 比人嘈醒左.. 丫媽係隔離打鼓咁= .=  係咁打個浸頭.. 我比佢嚇親 =.= "  問佢乜事..    佢話丫哥四五點都未返黎 =.= "   又熄電話..     跟住我望下手機"".   3 點 9 .. 心諗" 就快返ga la.. 佢唱k 咋ma.. ~~   跟住丫媽又係咁係隔離打個浸頭..  打打下又訓低左"" ~~   跟住以為有教好訓.. 佢又起起返身..     之後打打下仲喊埋添 =.= " ]]   我比佢嚇到o 晒嘴.. 又係咁打比我丫哥.. 佢又5 開機"   sd 埋個信息比佢..  話 " 你再5返黎你pk掉了 =.="   佢都應該收5 到la.. 電話無開...=. =" ][]  then 丫媽又係隔離喊wo .. 我又5 知可以點做..   佢又一路話..  好想死左佢..     以為你老豆走左..   仲有你地兩個可以相依為命. 點知都係要激到我死死下. .   我好想出去吊頸死左佢..  你地5 好黎拜我..  我 5 想見到你地.. ."  =. =    then 我又5可以訓..  我 好想訓好想訓..  但係5 訓得.. 要睇住丫媽.. 好驚佢做傻事."~      一路望住佢.. 又係度等丫哥返黎 -..."] ]    等等下丫媽又出埋廳等..  我就要伸長隻耳仔聽下佢有無d 咩動靜..  之後聽到佢打比我老豆"" ]]  then 我老豆又好似5 理咁...  跟住又係度一路等..   3 點 9 等到 5 點半 我丫哥先返黎..  唉 .=. = 終於有得訓la 我"" ]]     理得佢地係出邊打生打死 la..   

    then 就一教訓到大天光 =.=   訓到第2朝1點.. 比傻豬豬嘈醒左.. 好攰ar!!!!!!!!!"]]     佢話過緊黎攞隻碟= .= 唉...  咁我又好5 願意咁起左身laa" ]]  之後wait 埋佢上黎攞碟之後.. 又訓5 著la wo .. 就練結他 la..  都ok la,, 好過尋日..  d 位熟左好多la ..  不過隻手指硬係5 夠長= .= .. 點解會咁..... 彈到好痛 =.= "     彈彈下又玩左陣電腦..  又睇左陣" 大學生了沒 "  好中2 星光幫ar e+ 真係... " ^^     之後就問歐瑩去5 去 swim la..  就約好左 4 點10 勒.. kakaa" ]]    咁四點就on 左玩連連看.. kaka" \ /\ ..   好正 .. 玩到5 想出門口.. 唉..= .= 始終都係5 夠鳳鳳鬥.. 我要加油 !!!!" ]]    之後就去 swim luuu ..     五點半攞左籌之後就去左 老友記食野.. kaka" 食完返黎等多陣就入得luuu~~      swim ya swim ya swim ya..  係度玩水底講野and 唱歌仔"" kaka.. 歐瑩個樣超搞笑,.. 搞到我濁親幾次.. wakakaa" = .= .. 游到 7點半就上水lu ..   then 沖涼戈陣.. 歐瑩係咁p 我出去 =,= ..  衰人黎ga..  又無lala拉開個廉 ... =.= " ]]  呵呵呵呵... 好好玩"" ..   出黎之後就去左新苗 buy 野la .. then就歸家了.. 好攰lee..  今晚又好多野睇la..   10點睇"唯愛".. 11點睇"大學生了沒" 12點睇"康熙來了"  kaka.. 1 點.. 睇咩好le!? =.= 唯愛重播.. haha!!!! 爽爆.... 



2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天


""\/*學結他"" ]] 分類: 未分類

      ka" = .= " ']]  尋晚練左陣鼓.. 都 ok ..    達到丫sir 要求.. 仲提升左.. 打到96 , 嘻嘻.. good yee!!"^^ .. then 今日財哥教結他"" ... =.=  佢地係要都去我 home.. 無奈" ]] 咁豬龍同財哥就上左黎laa... umum!"  我學 1234567 ..  都..  5 易架""  ]]   喑到隻手指好痛.. 真係好痛 =.= .. 內出血咁leeee e+ ..  唉'"  不過我都要練好佢.. kaka'  e 個暑假其實5輕鬆架'!! ..  有好多野要do ..  umum .. 有好多野要學..  加油yaa!!" ]] 你得ga fan ...     最尾豬龍仲拎埋我個sa 姐返home .. 要還ga!!!!!!!!!!!.. 5 好獨吞佢. >>.<" 我會喊的...  =.=  仲有..   5 好整爛.. 記住ar!!!!!!!.. 錫住佢yaa..... =.= "爛一忽你都 ok 得.. hahaa"!!!!~~     加油!!!!!!!!!!!!!!!



2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


[".*學鼓2,,",, 分類: 未分類

  

            尋晚去左swim! yaa" ]]  等左好內先有得入 ..  大約8點幾左右先有得入,," ]]  唉...     未入之前.. 我地去望下人地swim "" 跟住c到阿其.. yo!" 好彩我隻眼仲未盲.. =.= " "  kakaaa..  入到去..  歐瑩準備出去 swim 戈陣,,  眼鏡比佢帶爆左.. hahaa"" 搞笑..    then 落去 swim 戈陣.. 佢借許+華幅鏡.. kaka""   跟住許+華無帶鏡潛落去個樣超好笑.. 佢帶左鏡潛仲搞笑."  搞到我尋日笑到濁親幾次.. hahaa~~~     游到9點半左右就上水luuu!" 跟住去磅重.. 好彩=.= "]]  返大6幾日重左一磅咋.. 好彩好彩..  減肥佢減返佢..  跟住去食 m 記  ( 話減仲去食 =.= )   超好味 .. kakaa""   食完就去三乡飲涼茶luuu~~ umum...   then 返home 睇超級星光大道.. yoyo!!!~~  then  搭正12 點sd sms 比 YJ 祝佢生日快樂"" hahaa..  佢覆左個超搞野ge 黎..  話"  仲記得ar!? 啜死你.. "    hahaa ..  笑左我一分鐘" =.= 跟住繼續睇星光大道... " //  12 點幾訓左 lu~~

     今朝10點3 就比個鬧鐘嘈醒左啦..  比佢嘈醒戈陣我都仲未知咩事...  跟住諗左幾秒先記得要落去問jez 攞拍子機"" 呵呵.."~    跟住10點七八個字就落去拎左就返上黎玩連連看luu .. 玩到癲晒= .= " ]]       超攰玩到.. 跟住丫媽\返黎.. 咁戈陣已經1點幾"   就落街買lunch 食 na~~     戈陣已經超趕laa...   因為三點要返鼓."   今日又係星期日.. 好驚過關多人""  預左兩點三出門口ga" but 我買到兩點先返到home!"" ..  返到黎就係咁食係咁食..  食到2點3先食完= .=  今日咩事!?  食得咁慢ge...  =.=  加上5知點解食咩都無味yee~~     味覺有問題 !? 5 知...  =.= 5 理咁多 ... 兩點五沖出門口...   係咁行係咁行..   跟住發覺 =.= 過關都5係好多人姐.. 就減慢腳步..  去到仲有四個字= .= "  點捱..  就周圍行naa.. 跟住三點就去上堂luuu .. umum! ]]     今日丫 sir 教打拍子.. 不過... 都係... 全程無用過個鼓= .= 唉唉唉..       用拍子機打拍子laa"  5 識點講.. 不過佢話我節奏感好好..  比其他學生學得快wo ."  都5知係咪氹我 ge =.=  "]]   kakaa.. 跟住今堂課又上5足la.. 唉..  上左九個字咋."  又舌左10蚊.. 哼哼...   5 去你度學>.<"]]      then 就去萬佳行下.. 因為丫媽叫我 buy   煲涼粉戈d 粉.. 但係我行左好內都搵5到.. 就無buy lu ..  跟住返home .. yo!!"    悶悶悶的....



2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


[["*..返歸luu!",, 分類: 未分類


   東莞大明燈飾...

      尋晚漂完返黎之後,,  成個人都好攰 =.= " 丫媽仲背脊痛添, ,,  跟住我入去訓戈陣,, 見到佢痛到5識訓,, 我都5知點算好.. 咪同佢鍊兩野lo!' ,,   跟住佢都仲係5識訓,, 我又5敢訓wo 望住佢一路.. 見佢訓低左,,  無咩動靜,, 我先敢訓咋 ,,,  一訓就訓著la.. 超攰 ' =.=  跟住今朝 8點幾比人嘈醒左!!!!!!!!!!!! ']]   勁想訓,, 唉.. =.= ." ]]  無計la.. 今日返mc maaa" .. so 咪要咁早起身lo ,,  then 舅父車我地車去飲茶..  umum "  金沐同立仔都有去" .. wkakaaa' ]]    飲完茶就去搭車走luuu ,, 係車站等左好內先有車..     一上到車,,  插耳機落電話,, 一路聽歌一路訓,, 訓得超爽. .. 直頭係起5到身咁制.. hahaa" 跟住部車停左.. 原來比人去 wc.. 我都去左"   kakaa..  之後返上車就5識訓laaa"   唉,,   跟住眼光光咁望黎望去.,  望到落車..    返到黎都12點 幾lu .. 去真功夫食左個米粉就返home laaa""    返到黎玩電腦,, 玩到 3點半訓左.. 訓到七點先起身,, 好攰= .= 5 願起身,, 不過要食飯沖涼戈d..    咪起lo .. 又玩電腦.. dn 返e 幾日無睇ge 野,,  "大學生了沒" 同埋 " 偵探學園Q"   hahaa..  爆好睇 " 楊宗緯!! yoyoyo!!!,, ^^ 


 
     夜景..   屋企望落去' =.= 好高 le...  28 樓..

     我最愛ge 李志立表弟"" 超錫佢... 錫爆佢yaa!!!!

     明珠廣場,,     最樓上.. 見5見到.. haha;  就住戈度laa..

    屋內 =. = ""

     清遠 " 名燈世家" ...  得閒去幫襯下 ,,,

       我兩個表弟加一個表妹,,  仲有一個 =.=   我表弟ge 表姐.. 同我無關係.""

     我表哥= .= "

     表妹"""

      真係好好好錫佢"" 好想錫佢塊面一啖 .. kakaa""]]

        他剛睡醒.. hahaa~" 可愛,,,

     清遠 "  漂流中,,  好好玩.. kaka~~

      我姪女.. wakaka'  so 卡哇兒,,    不過可惜." 今次去無抱到佢.. 嗚嗚" ]] 

        無聊時拍= .=   終於up 晒""呼,,,  好攰"" 



2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天


.*" 清遠之旅,, 分類: 未分類

     尋晚訓極都訓5著- ,- 只怪我...  前戈日 ... 唉...  12點先起身la -,- ,, 我知錯 laaa...    跟住我諗尋晚都1..2 .點先訓得著,,   今朝6點起左身luu!- ,- ,,  無奈的..   then 搞到七點就落去坐車laa.. 出發去清遠..    係車度食左個早餐- ,- ,,   食完之後,, 大獲...!!!!  肚痛添 ...  忍左好內.. wakaka" = .=  (兒童不易) ..  跟住去到某個加油站.. 就解決左勒,, 點知一上返車,..  大獲!!!   all 完就想嘔..  乜事家陣 =.= ..   咁多野煩.. 唉 "" 不過好彩..  快到了" =.=  忍住左.. 嘔左一半ga la.. 跟住死忍.. 超辛苦,.. 唉"" ]]     落到車= .= 舒服晒.. 呵呵呵呵..  then 就同佢地去supermarket  度buy 左d 野返黎eat laa...   隔多陣就食 lunch luu!""     去左  "唐人街"  度食.. 都ok la d 野,, umum~!~~    食完就出發去漂流laa.. yeahyeahyeah!! 爽爆 .. 因為我暈車 -.-  so ..  無坐c+ 車..  坐左部電單車去.. 唉""  我好似揀錯左...  曬到嘔電 !!! " ]]  我睇住隻腳.. 一路黑一路黑..   越睇越心痛 =.= ""]]  嗚嗚.... ~~     去到即刻企去d 陰涼ge 地方luuu .. , 唉"  跟住換左3戈d .. 就去排隊等上車laaa~~    排左好內好內 -.-....    kakaa"  跟住未漂..  係部車已經好刺激啦.. wakaa"  d 山路..    又一路睇住下邊漂緊戈d 人..  好似好爽咩.. 不過5多刺激囉.. umum!~~"]]     上到去..  著救生e同帶埋頂帽就落去 luu ..     一開始已經向下沖啦... =.= "   個patpat 好痛.. >.<"]]   wakaaa~~~    跟住成部船都入晒水,..  係咁要潑返d 水出去""  又一路同人打水戰.. hahaa" ]]    係咁攞頂安全帽黎潑人.. hahaa"  超好玩...~~~    then 一路漂一路漂..  漂左好內 -,-" ]]     起碼幾個字,,,   曬到變左豬古力 .. 嗚嗚"" ]]   點算...  = .=  " ]]      漂到最後.. 落埋去游添.. 點知.. 最尾一下..  睇5到舊石.. 成隻手 fig 左落去..   =.= 流晒血.. 嗚嗚嗚嗚.. 痛屎- -. "]]  跟住手肘戈度又損左.. 唉...    成身傷晒..  陰功""~~~    then 換完3就上車走人luuu~~ umum .. 返去 la- -. 唉.. 攰到暈 ...  係車度訓得好舒服.. 都無暈車laa."  umum ... ( 相後補 ) ,,      返到黎都七點幾.. 跟住食飯 -,- 飽到嘔.....>.<""]]  



fanny7796
暱稱: _×\█FaN
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
戰績"
拼"
新年囉!?
=v="
唉'"
文章分類
全部 (193)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
""** Doll doll "]]
日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 1634
今日人氣: 5
累積人氣: 9912
即時噢.