DI...慘...
今日DI...步操,,, GIGI佢就衰啦... 自己走左去BBQ... 得返我一個上DI... 牙兜sir佢叫我地3:00到... 點知自己又成3:30先到... 真係...有冇再早d??? 個咁既垃圾操場又鬼咁多蚊... 咬到我痴線... 叫人不如製個室內步操場啦,,, 我就來傻左啦... 真係好多蚊呀... 死左佢算... 不過走既時候打比GIGI睇下佢做咩... 原來佢都5好得過我... 佢地個邊勁多蜜蜂... 而且又勁熱... 不過起碼蜜蜂5會咬人... 總之今日真係好慘呀...
"+﹏不知不覺...已經愛上你...*]]
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 69 | »
朋友