經歷過既事...
放假啦... 又令我諗起好多一年裡經歷過既事... 無論感情,,,友情,,,開心同5開心... 睇左$1既日記... 佢話... 有時都要顧及自己既感受... 如果5係... 自己5開心咁點??? 我都好想,,, 的確... 自己開心緊係最重要... 但係如果有d時候... 想自己開心... 但係就令對方傷心,,, 而全世界都企係對方個邊,,, 我地又可以點做??? 5通真係可以咩都5理就只係憑自己既感覺??? 而對人地既責備... 5通我又可以當晒係耳邊風???
好啦...今日講左咁多不切實際既說話... 令大家隻耳仔受罪啦... 真係好sorry呀!(*以死謝罪...)
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 69 | »
朋友