太感動啦...
今日去牙婆屋企... 係個到上網... 都有幾日冇打日記... 今日就打返... 跟住登入msn 見到有人同我講 話中史可以知分 ...我就慘... 聽牙邊個講 好似得56... 不過都算啦... pass就得啦... 最緊要唔好『肥』... 我已經好欣慰...
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 69 | »
朋友