補償呀!*~~
今日...勁好笑...
旺財問我要d咩補償? 我諗左好耐 決定要 佢同我就讀蒙民偉一日...佢都要聽晒我話 哈哈!!! 跟住中文牙sir派個學能測驗我地對 旺財改中我個份 仲睇埋我d生日日期 我同佢講 知道我生日日期就要送禮物 佢話下年先 我話唔得..要補送今年個份 佢就唯有答應我 真係好好笑呀!
[[...再次見面﹏感覺陌生了,,,"+
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 69 | »
朋友