大考啦...
今日大考啦...
今日首先考英文作文... 好彩係『英花』牙sir出先唔係咁難 跟住就係GE... 做完之後,,, 真係有3分2死左... 咁都算啦... 希望真係合格啦... 聽日中文 希望唔好咁難...
"+...看到了你,,,但係卻連招呼也沒有..."+]]
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 69 | »
朋友